ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Thursday, September 10, 2009

Longlai..

Semalam aku raser penat giler...penat tahap gaban+tenuk+cipan...tapi lagi penat dr dorang2 ni tau...hahhaahaha...pagi2 masuk kejer syahdu tetiba...teringat kat ayah...mulala layan perasaan...tapi nasibla ader kwn yg tiba2 wat lawak...hahaha...tq's izannn...kembali ceria...nak masuk tghari udah jadi lemah gemalai tiba2 badan aku...ngantukzzzz tapi x leh nak lelap...semua kejer aku x der yg pending...tu pasai jd camni kot...aduilaaaaaaa.....
Nak masuk ke ptg lagila x laratssssss.....ngantuk aku makin menjadi2...nguap2 dah kalahkan mulut boyer dah....huh...blik dr pasar ramadhan aku terus mandi...gasakla makruh pun...badan x der energy langsung....pas mandi idang2 aper yg patut...dahla berbuka sensorg...k shanaz blik lambat...pas berbuka aku semyang maghrib+sunat+mengaji...pas2 sementara nak nunggu isyak aku landing2 jap atas katil...alih2 terflat terus ..sedar2 kul 9...pas semayang isyak aku terus sambung tdo...x larat giler..terjaga plak kul 10.oo mak col..dia paksa suh aku bgn mkn kuih yg aku beli..mata aku mcm ader besi berat la...aku smbung tdo...tiba2 col 10.30 k fadilah plak col...adulaaaa byk tul gangguan...nak sambung tdo tiba2 perut ni lapar la plak...alih2 aku bgn sambung mkn 2 biji kuih tako...my peberet kuih ni time poser...pas2 sempat tgk akademi polis jap terus smbung tdo...kul 4.15am aku bgn bersahur...minum milo+sebiji kuih tako+kek pandan...pas gosok baju sambung tdo jap...nasibla kul 6 pagi tadi aku tersedar utk pergi kejer....hopefully arini x der la ngantuk gaban cam smlm....amin...
Ni la xtvt aku kat opis smlm...

concentrate.......

serious........wat aper 2 ek....

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

hahahahha....ni la kojer aku....

5 comments:

~izan~ said...

benda apa yang akak buat tu?zoom la sikit...huhu

~izan~ said...

ceh,bila ku besarkan gambar itu,rupa2nyer main game... :P

anisss said...

hhaahahaha...yerla boring ler...

Unknown said...

hehehe main game rupanya. Kalau dah start main tuh, apa menda kerja tak leh buat. janji bleh hilang mengantuk ye kak anis...hehe

anisss said...

hehe...tul tu asid...bosan tahap cipan dah tu...kawan borak pompuan pun takder department ni...2 jadi sengal skit ni...kih5...