ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Sunday, September 6, 2009

Masters Touch...Annual Concert 2009

Weekend ni aku berbuka umah makcik aku kat USJ 1..nak balik kg tiap2 mgu over budget la nanti...kena save utk raya sama...maser ari sabtu tu makcik aku ajak teman ker konsert piano anak dia...aku on jer la...nak duk umah pun tdo jer..konsert ni ader 2 session...sarah kena yg session ke 2..kul 1.30 smp 3.30pm...macam2 alat music diorg wat performance...syok gak...ader yang main guitar..piano...seksofon(tul ker eja ni ek..bantai jerla)...yng dr kelas vokal pun ader...tapi majoriti chinese...rasernyer yg pompuan melayu si sarah ni jer sorg.....tapi dek kerana berposer so aku x la over maner melayan bebudak wat performance ni kan...erm...


students performance..
sarah tgh perform lagu winter sonata..
mata dah merah2 tahan ngantukzzzz....
majlis penyampaian hadiah...

No comments: