ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Tuesday, September 1, 2009

Merdeka Day = 10 Ramadhan

Lamanyer aku x update blog aku ni...entahla sejak poser ni cam malas plak nak nulis...sebab aku duk blajar sambil nyiapkan tp x siap2 gak website yg x berapa nak canggih milik peribadi aku tu..erm..dah siap nanti lehla aku kasi link ek..

before tol gombak

Semalam Merdeka day tapi x semeriah tahun2 lain pun aku raser..aku la raser..sms merdeka pun aku x dapat langsung...smp si madi siap mintak2 sms merdeka kat aku...aduss aku nak send camner,aku pun x dapat...appaaaa laaa....maybe sebab jatuh dlm bulan poser kot..so semua malas nak berpenat-penat ngadap cahaya matahari berbaris sini sana....yer ker...yer yer kan jer la ek...hehe...

tol gombak entrance
Pas zohor smlm dalam kul 2 aku dah bertolak balik KL...kalo x kerana ramai org yg akan menjadi penghuni jalan raya x koser la aku nak balik awl2 cam2..aku jmp kawan jap kat tol chenor pas2 terus la memulakan perjalanan...perjalanan smooth jer, x jammed, tapi keter memang banyak...aku membawa dengan seberhati yang mungkin sebab masih teringat-ingat org jengka aku meninggal 2 beradik serentak di tempat kejadian sebab accident kt bukit gajah..bayangkanla x sempat nak berbuka poser ngan family...si adik mengambil si kakak yg baru blik dr KL kt setesen bas bdr pusat..alih2 berlanggar kt bukit gajah ngan kereta pesona...kesian...satu liang lahad jer diorg dikebumikan...al-fatihah..

smlm pemandu2 leh diktkan berhemah jugakla...

Berbalik kepada perjalanan aku, nasibla aku x ngantuk smlm...maybe sebab berposer kot...perut kosong kan...hehehhe...kalo tidakkk...ermmm jgn harapla nak drive waktu2 kul 3 cam2...jwpnnyer berair la biji2 mata aku ni...kalo sensorangla kan...kalo ramai2 ok jer...kih5...

after tol gombak

Pas genting sempah,masuk terowong perjalanan dah slow melow dah time tu...erm dah nak start jammed tapi ok lagi la...kalo lori2 yg cm semput2 tu aku pintas jer...tapi masih berhati2...
Aku smp umah kat subang bestari bab mentari tu dekat kul 6...k shanaz dah smp time 2...erm...x sabar nak balik raya plak....hehehehhee......

4 comments:

Unknown said...

nie sape yg ambik gmbr nie?.. tp lengang jgk ek, xjam sgt ek...

anisss said...

akak la amik sendiri..bosan duk dlm keter sorang2..sempat tu main2 ngan henset...hehe..terlebih berhemah...

Miss Jia said...

hi kak anis comel......

anisss said...

hi yah...amboi nick name..kupu2 hutan tu...hehehe...ngajar maner?