ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Monday, July 27, 2009

T'tinggal parking card..

Jumaat ari 2 k shanaz mintak aku bwk keter coz minyak keter dia dh kehabisan...aku on jer..tapi dah dekat smp kat opis tiba2 k shanaz ckp kad parking tertinggal...aiseyyy...masih kat keter dia...ayoyoyo...camner nak park dlm UOA ni...nampaknyer terpaksa letak kat tempat haram la ni...nasib la k shanaz pernah wat...kalo harap aku sah x tau nak park kat maner...

Kitorg park kat tepi2 umah org yg dekat ngan shell kws tu..dlm hati aku dug dag gak..tapi kena redha jerla coz x der choice lain..kalo nak parking kat uoa kena byr 3 hengget sejam...matila aku...dahla hujung bulan...oh..tidakkkkkk..nak x nak park jerla..

Time balik plak, on e way nak ke kereta tu aku ngan k shanaz biasalah...kalah pelancong asing...setiap step kalo leh nak bergambar...haha...almaklumlah first time aku park keter jauh..kena naik trn tangga...lalu bus station(kebetulan limah pun tgh tgu bus time 2)..posing kt pokok2...kih4...pastu smpla ke arah keter aku...alhamdulillah...masih selamat...

kaler purple lagi baju aku...hehe...

2 comments:

kotaklimasegi said...

akak mmg seloksssssssssssssssssss..
tau sangat..

anisss said...

hehehehe...dah tau kan,bagussss...