ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Monday, July 20, 2009

Jenjalansss

Sabtu ari 2 aku ngan k shanaz sesajer trn KL..mula2 kitorg jalan sogo..pas rounding area perfume, makan2 kt kampung boy kopitiam, tgk2 kemeja, kitorg terus ke pasar malam jalan TAR...sambil2 tu masuk satu kedai tu nama aper ntah..byk tul tudung yg cantik2..dahla murah giler..5 hengget jer..aku aperlagi, 3 helai aku bantai beli..hehe puas hati..selai tu tudung ala2 yuna gitu..entahla biler aku nak pakai tu..dahla muker bulat cam belon...kih4...
ni maser kat jalan TAR..
Pas2 aku ajak k shanaz ke tasik puteri yang maner umah sewa tinggalan lama aku...skrg za still duk c2..aku bukan aper, alang2 nak p amik surat aku yg smp kt alamat umah lama tu leh gak melawat za..hehe..alamaklumlah org dah kawin selalunyer tiap2 mgu balik jmp cik abg...sblm masuk simpang tasik puteri tu aku sempat pergi ke tempat penjualan orkid kat c2..kalo leh nak beli sepokok dua kat mak...lagipun murah..aku beli yg paling murah..RM2 se pasu...hehe..maner mau dapat kan, siap ngan pasu tu..aku beli 2 jerla..coz takut x larat nak bwk naik umah aku kat tgkt 5 tu nanti..nak balik jengka awl bulan depan...lama lg tu...kalo letak dlm keter sure mampus keras la pokok tu...

x tau nak pilih kaler aper..aku hantam taram jerla...janji beli..aku beli kaler putih ngan purple..

Posing tetap posing...kih4...

Pagi ahad tu pas bfast bihun goreng yg za masak..aku blik umah aku jap..smp jer umah terus sidai kain yg terperap seharian dlm mesin basuh tu...hehe...cam bz benor jer...pas2 dkt kul 11 aku p subang usj plak umah makcik aku..ikutkan hati malas dah nak pergi sana tapi kena ngantor tempoyak yg mak aku kirim kat adik dia...erm..alang2 p mkn sana la..hehe..dlm kul 10.15pm br aku blik dr umah dia smlm...

4 comments:

arfahadnan said...

owh...
berjalan sakan...

anis's said...

semestinyer....boringla duk umah jer..pastu kejer...

Mrs. Asida said...

Tak beli baju ke dekat Jln TAR?? Ke dah beli???

Seronok jalan2 ni.. :)

anis's said...

x beli la acid...duit kureng hujung2 bln ni...pas gaji ni br nak p blik...dah aim satu kain kat jakel...hehehe...