ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Wednesday, July 8, 2009

dah di upgrade..

Ptg isnin ari 2, pas kejer aku teman k shanaz p amik duit kt terminal 3, subang airport..dulu terminal 3 ni dah mcm padang jarak padang tekukur dah aku nengok biler lalu sini...tapi skrg pas di upgrade..waaaaaaaa semakin canggih...org pun dah makin ramai...kedai2 pun dah mula byk..ATM machine pun dah bertambah..aper lagi ek..ooo yer BIG APPLE pun ader..hehe my peberet tu...tapi regernyer biaserler..mahey la sikit yerk....sempatla aku ngan k shanaz snap 2, 3 keping gambo..biasala gian bergambo x abis2 kan...


gbr kt bwh ni plak gbr maser sabtu ari 2..alang2 p amik gbr pasport aku pun suhla aini amik gak gbr aku guna kamera aku...sajer nak posing kt dlm kedai gbr...tapi x lawo pun...oh yer..arini besday nazrul bdk kelas aku maser diploma dulu..epy besday yer kawan...

4 comments:

arfahadnan said...

amik gambar pasport nak buat pasport ker?

anis's said...

erm3...ader la...maner leh ckp...rahsia..hehehehe...

nazrul said...

thanks beb..

anis's said...

welcome..