ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Tuesday, June 30, 2009

Musim buah

Ngantuknyer pagi ni..layan nulis blog la kejap..nak wat system x der plak projek baru..kelopak mata ni x abis2 nak turun jer..uwargghhh...


bestnyer duyannnn...

sabtu lepas aku blik kg mak aku kt kg mela,lipis..ingat nak p tgk kebun getah jer..alih2 sampai jer kat umah aki berlambak duyan...ermmmm..rezeki sungguh...memang kempunan nak makan duyan sesangat ni wpun dah melantak sehabisnyer smp umah jumaat tu...peberet prut kan..pastu tgkla buah moktan yg kekuningan di atas pokok...wahhhh....raser nak mkn jer semua tp tekak manusia bukannyer besar maner ..nafsu nak mkn tu kalah badang..tp makan secoet dah kenyang..


yg dalam besen hijau ni durian2 yg nak di buat tempoyak....

kat umah jengka plak rambutan baru nak masak...masih hijau2 kemerahan lagi..buah langsat pun sama..masam2 lagi..rambai x yah ckpla memang dekat poser la br masak betul...sayur-sayuran mak aku tanam menjadi tul..erm nampak gayanyer save la budget aku beli sayur bln ni..kih4...


Rambutan kat belakang umah yg x berapa masak lagi..


Langsat n rambai yg masih muda..

Semalam pas kejer aku naik komuter ke serdang..smp serdang k aisyah amik aku..kalo x kerana agnes x dernyer aku serajin ni nak p lepas kejer..tapi nak wat camner..agnes byk kali col ajak jmp..aku bukan x nak jmp tapi byk tul program x rasmi aku...sentiasa ader...tapi semalam aku nekad nak jmp dia..pas amik dia kat akademi percukaian, k aisyah bwk kitorg mkn kat persint putrajaya...mkn tomyam,paprik ayam n telur dadar...dah kenyang kitorg ronda2 putrajaya jap pastu antar agnes balik...aku tdo umah k aisyah mlm td n pepagi lagi dah bangun coz takut lewat p opis..aku naik ERL o cepatla smp kt KL sentral..pastu naik van p opis..uwargghhhhh...aduhaiii ngantuknyerrr...k la cau cin cau....


Agnes..x berubah pun...maintain cute...

No comments: