ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Wednesday, June 3, 2009

MooD cooking kembali..

Balik kejer smlm entah naperla tetiba dtg mood nak masak...wpun agak lewat smp umah maser tu coz p servis keter dulu tp tetap gagah ke dapur pas semayang maghrib...smp umah aku terus mandi tapi k shanaz wat dulu menu dia yakni telur rebus masak merah...pas2 br turn aku..aku masak gulai tempoyak campur2(bendi+terung+jagung muda)...ermmmm menyelerakan...di tambah plak ngan ulam petai...adussssssss...sungguh enak...aku ngan k shanaz bantai makan sepuasnyer...pas2 mulala x larat nak jalan...nak basuh kain pun x larat....ni malas nak masak ni...mulala makan x hengat dunia...jimat memangla jimat tapi takut overdose plak cara pemakannyer menyantap...hehe...kt bwh ni la menu2 kitorg mlm tadi...yg kat petai tu buah laici..warna pun dah bertukar dek kerana lama sgt duk dlm peti x terusik...tapi still leh makan...almaklumlah bujang sibuk penghuninyer...hujung mgu jer lesap...hehe...

menu dinner kitorg...ermmmm...lazatnyerrrr....

6 comments:

eT said...

telan air liur et baca entry nih..hehe

anis's said...

erm..nyum3....

sbryna said...

petai yg best tue...~ lama xmakn lak, kalu bakar.. pergghhhh...~ maunya 3 pgan.. hehe

faiq said...

haha..
xmcm buah laici lgsg..
kalo ckp buah kerdas ley la percaya gak..hehe

anis's said...

laici tu dah kecut..2 pasal dah jadi cam gitu faiq..hehe..

anis's said...

kalo bakar petai best ek sbryna...nantila akak nak try..x pernah wat lagi...