ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Monday, June 15, 2009

2 days weekend...

Sabtu ngan ahad baru ni aku x p maner2 pun...tapi x bermaksud aku x kuar dr umah...maner la leh tahan duk berkurung jer kan...tapi sabtu tu dr pagi smp petang memang duk umah jerla menyudahkan kejer2 peribadi like basuh baju..kemas2 bilik..sapu2 skit..n makan jerla aper yg k shanaz masak...best tu bgn jer tdo terus leh mkn...hehehhe...tq's akak...pas melayan 2 citer hindustan, tetiba akak ckp,nis, mlm ni kiter kuar nak..boringla...aku pun mengiyakan ajerla...leh gak..cuci2 mata..sambil2..hehehhe...ptg tu smbil2 tgk tv sempat jgkla wat cekodok kubis seperti yg yatt ajar kat aku wat lapik perut...nyum3...

kt Cineleisure...sebelum movie start..

Malam tu pas maghrib aku ajak akak pergi giant kota damansara dulu coz nak pergi beli bedak..almaklumlah esoknyer nak ke uitm kan temankan si madi register, so kenala pergi beli bedak baru..lagipun bedak aku dah tahap korek2...pas 2 kitorg ke the curve...makan2 jap kat teppanyaki..pas2 terus ke cineleisure utk tgk wayang...tgk2 time time tu citer Blood The Last of Vampire jer dah nak start...bantai jerla tgk..mintak2 bestla...Tapi aku puas hati la gak tgk citer ni coz byk action lawan2...hehe..aku kan suker tgk citer cam gini...movie abis kat kul 1.20am...On e way nak blik umah kitorg singgah uptown kota damansara jap..basahkan tekak smbil dihiburkan oleh org2 yg karaoke kat c2..erm best gak wpun suara diorg x best..hehe..Smp umah dlm kul 2.30am...kena terus tdo coz esok pagi2 dah nak temankan madi ke uitm...adik punyer pasal...penat jer sebenarnyer...

Kt Teppanyaki

Ahad tu aku amik madi kt komuter subang jaya..smp uitm dlm kul 10 lebih..ramai gak student yg amik PLK..nasibla proses pendaftaran x lama sgt..dah settle semua kitorg ke sek 2 try KFC kat c2..maser aku study dulu maner ader KFC kat seksyen 2..ish3..byk tul perubahan...kedai2 pun dah bertambah...erm..cam x cayer jer..tp kena gakla percaya..aper2 pun UiTM Dihatiku...kihkihkihkih..

kt tangga dewan sri budiman..student2 PLK tgh register

dah settle..so kena blanjer akak KFC la yerk...zasssss...xiexie..

6 comments:

Xianaz said...

kenangan x leh luper masa nk tgk wayang tu kita usha2 mamat hensem kat situ..awww...

anisss said...

shhhhhhhh...ala akak ni..bocor rahsia plak...adehhhh...walla...

kotaklimasegi said...

tak ajak pun nak tgk movie...


waaaaaaaaaaaaaa...

anisss said...

ko blik kan weekend br ni...cehhh...ala tgk x rancang la..

Xianaz said...

haah arfah.. kami x rancang nk gi pun. un-schedule planning..insyaallah nnti kita pergi ramai2 ok..jgn merajuk tau!.

alaa...setakat nak usha2 nak malu aper..just for fun kan...life must be enjoy!..well, kita berjaya aper...hati mamat tu dh kena kacau...ader response beb..awwww..biler lagi2..hihihi...

anisss said...

amboi3 akak..udah2 la..diz week plak k..kih4..