ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Monday, March 2, 2009

Kau Tetap Dalam Angan Ku

Sekilas ku teringat
Detik-detik yang lepas
Indahnya perkasihan
Semacam ku rasakan
Tak sanggup rasanya
Sesaat ditinggalkan

Dan seboleh-bolehnya
Ku ingin mengikutmu
Walau ke lurah dalam
Aku sanggup tenggelam
Demi kerana sayang
Apa jua kurela
Jiwa dan raga

Engkau saja yang sentiasa
Bermain di fikiran Tiap masa dan ketika
Tak terlintas di hati ini
Untuk curang kepadamu
Oh kekasih

Aku harap pendirian engkau juga
Sama-sama pertahankan kebahagiaan
Walau diacu belati tajam mengugutku
Cinta aku kasih aku tetap untukmu
Sampai ke mati
Hanya itu mampu ku beri

Tersentak lamunan
Bila diri ini disentuh
Oleh seseorang
Ku cuba damaikan
Hati yang kian berkocak
Agar perasaan sedihku ini Tidak nampak

Di pusara ini
Ku sedia berdiri
Bersama doa-doaTak putus kuhulurkan
Itulah tanda kasih... kasihKasih yang sebenar
Wajah dan senyumanmu
Sentiasa kuangankan
Aduhai sayang oh...


*******
waduh2..cam jiwang la plak..hehe..wpun kau tidak menemani daku lagi..namun aku tetap menjagamu..menyimpanmu di dalam laci..oh NEC 238 ku..telah byk pengalaman pahit dan manis ketika bersamamu..amat sukar ku kikis semua itu..namun aperkan daya..dirimu hanya mampu bergegar tanpa sebarang alunan dan ku jua tidak tau dr siapakah aku menerima panggilan...kihkihkih..amacam arfah, ayat gua berbunga2 x?leh x lawan u...haha..


hanya dalam kenangan...blue without tooth..haha

6 comments:

arfahadnan said...

ni nak lawan tokey nampak nyer...
tapi saya tak ler jiwang camtu...

huhuhu...

ok ler tu...

keep it up...

anis's said...

bukan lawan..cuma nak test jer..sj nak tiru ayat2 sastera ko..hehe..

niza said...

wah wah wah...korang berdua....berjiwang jiwang...nak blajar gak lah..sudikah tuan guru mengajar hamba...hhahha...

razor said...

anis mmg jiwang..

kawan2...remy dah nak kawen..

tinggal aku je lagi..haih

Xianaz said...

laa...ingatkan berpisah ngan pakwe lagu tuu rupanya kt hp...ish ish ish..siap buat lagi lg...hehehe

anis's said...

za-->ala za ko lg jiwang aper..patutnyer ko la jadi tuk guru aku..yakni mahaguru..kihkihkih..


ali-->amboi2 ali,suker ati kater aku jiwang..cehhh..ko lg jiwang+ karatzzzz..entry pun macam2...ayoyo..


k shanaz-->ala kak,berpisah ngan pakwe x yah nyanyi2..diam2 jer..
pastu wat muker selenger...kahkahkah...