ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Friday, March 6, 2009

al-Fatihah..

Tepat kul 11.25am bersamaan 4 march 2009, suami kepada kakak mak aku iaitu Pak Syed Zainal Abidin yg duk kat jengka 10 telah kembali ke rahmatullah..al-Fatihah..
tapi ari 2 aku bz la plak,biler balik kat meja tgk2 dah byk miscol dr mak..x sempat aku nak col balik mak aku dah col semula..pastu nangis2...pelik gak aku..pas2 dia ckp pakcik aku meninggal..terkejutnyer time 2 tp leh lagi aku wat2 cool...ececece....
pastu aku terus kasitau siew chyi yakni bos aku yg aku nak balik kg..maser kul 12.3pm..pas dpt permission from my boss aku pun mengSMS la maner2 sedara mara yg no dia ader dlm fon baru aku ni..hehe..nak col paham2 la kan..keder plus crdt abis...tanpa berlengah lagi aku terus balik pahang sorang diri..wpun tiada berteman tapi niat memang nak balik..so balik jerla..
aku smp umah pakcik aku dlm kul 3.30pm..maser tu org tgh sibuk wat persiapan nak mandikan mayat..pas asar mayat dikebumikan..aku ingat nak balik terus ke KL tp penat sgt ..so aku blik umah aku sendiri kat jengka 6..pg esoknya dlm kul 7 aku balik KL terus ke opis..kul 10 aku smp opis n for sure la my punch card is in red color..kihkih..xper2..janji dtg kan..aper2 pun takziah kat keluarga wer cah aku..al-Fatihah...

No comments: