ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Wednesday, March 11, 2009

Balik Kojer

Pas kejer petang smlm, aku,k shanaz n azmil went to Tropicana Indah . Kitorg pergi bukan sekadar sajer2 tapi pergi membetulkan internet connection kat umah kak Nur opismate kitorg..mula2 ingat malas nak pergi tp biler pk2 balik baik pergilah lagipun kalo x aku ngan k shanaz kena balik naik bus lah ptg smlm coz k fadilah dapat MC..alang2 azmil nak p umah kak Nur so aku tumpangla sekaki..hehe..
dah nama umah org kaya, so view dr luar corridor pun dah cantik..ader padang golf lagi..aku ngan k shanaz aper lagi,pose sana pose sini la..pas2 kitorg sempat jgk dihidangkan ngan nasi..erm3..langkah kanan la jawabnyer..save budget..hehe..kat bwh ni ader beberapa pose yg sempat dirakamkan kat corridor umah k Nur..

5 comments:

Xianaz said...

cantik arr gambar kiter kt side view golf...hehe

arfahadnan said...

ni lepas gian yg aritu ker tak dapat bergambar...

anis's said...

akak--> cantik memangla cantik tp penatla kak..penat gelak..hehe..art mesti tau naper kan..hehe..


art-->memang lepas gian la ..tapi semlm sakit perut tau..kihkihkih..

arfahadnan said...

aku terima nikahnyer....


haih..

azmil kene gak ker?

anis's said...

semalam aku terima nikahnya x der..tapi haha..nantila jumper i citer..hehe..