ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Tuesday, July 1, 2014

PreciOus MoMenT in My Life...SeLamaT berGeLaR isteRi kePaDa KamaRuL ZaMaN PaDa 06.06.2014..AlhamDuLiLLaH syUkur :) #wedanisaman

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh ..
Selamat berpuasa semua..semoga ramadhan kali ni memberi seribu kerahmatan dan keberkatan kepada kita semua..in shaa Allah.. :)

Dan di hari ke 3 berpuasa ni tetiba ader mood nk mengupdate blog yg dah bersarang yg bakal ditumbuhi lalang ni..hahaha..almaklumlah tuan tanah bz bebenor sejak jadi isteri ni..ceh..poyo jer ayat..macamla tgk muker suami hari2..2 mgu jer leh tgk setiap hari..pastu weols siang terbayang malam merindu la jawabnya...huhuhu...aper nak wat..demi mencari rezeki..mana tau ader rezeki nak duk bersama nanti..time ni kiter duk jejauh dulu yer ya habibi..:))

Alhamdulillah..tanggal 06.06.2014 ..dengan skali lafaz..aku bergelar isteri kepada kamarul zaman bin abdul mubin..semoga ikatan perkahwinan kami kekal hingga ke syurga..bahagia hingga ke jannah..aamiin.. (wahh..ayat2 artis jer camni kalo pas kawin..aku pun nak ala2 artis jugak hokay..haha :)))


 

 


 mmg aku x sangka aku berkahwin pada 2014 sebab aku mmg nak sangka aku kawin dr awal dr tu..hahaha...nak wat camner jodohku smp lewat..tapi maintain remaja okeh..thanks my darling mucuk coz sudi jadikan i permaisuri hati u..phewwwww...sweet kan  kan kan...geli okeh nak ckp camni depan dia..malu2 arnab saya..#sambiltutupmukadengancomforter

kitorg ni idokla pasangan romantika de amor pun..tapi sweet sour de amor..hahaha..tapi alhamdulillah wpun x kenal lama tapi keserasian tu menebal dlm jiwa masing2 (eh ni pun cam ayat novel kan..haha..abaikan okeh..aku nak fefeeling jiwang nih;p)..i love u abang..lalallalaaa...mmg ader jugak yg muntah baca statement aku ni kan..macam ko sorang jer ader suami..hoho..x per aku paham..aku pun cam ni jugak dulu..cepat benor meluat ngan statement camni..tp kasi chance la kat aku nak jiwang skit ..bukan selalu pun..suami aku pun tgh nak train aku jadi muslimah ala2 ainan tasneem..huhu..sy kena redha..wpun sy kurang selesa..#barukutahupermintaansuamiitumemangwujud

aku amat bersyukur sebab ramai yang kasi support sepanjang majlis perkahwinan aku..start dr preparation smp selesai majlis mesti ader org yang support aku..alhamdulillah..
mak adalah org yg paling byk menyapot dr segala segi..thanks mak..aadik saayang mak..muah muaahhh muahhh..wpun ayah dah x der..majlis tetap berjalan dengan lancar..penat x yah cakap la..kekadang tu stress..after mak..amann la yang berada kt blakang aku sepanjang nak wat persiapan..kat c2 aku nampak la dia bersungguh nak kawin ngan aku...kikiki..appreciate sgt!!tanpa mereka berdua majlis aku mesti x lancar sgt..tapi alhamdulillah...Allah always with us..

Bab kasi pendapat member2 sekeliling mmg x kering idea..aper yg aku tya mesti diorg kasi respon baik punyer..mmg raser bertuah sesangat...kak shanaz,kak aisyah,ana,ieyda,arfah,kak zana,linda,kak ima,is, kak mahfuzah, fida, ibu adalah antara kengkawan yg always tukar2 pendapat ngan aku..thanks uols...jasa korg mmg aku hargai sampai mati..friend forever!thanks ana sanggup dtg dr perak dr ari rabu lg plus temankan bakal pengantin drive smp jengka..almaklumlah darah tgh manis..hehe..kak ima and family smp khamis ptg..arfah,kak shanaz,kak zana and ieyda smp khamis mlm..thanks sesangat coz sudi meraikan majlis bersamaku dgn sebaiknya..malam tu kak shanaz n arfah tlg inaikan aku..jimat..arfah mmg aku kenal seorg yg kretif..so aku suh dia jer conteng tgn aku..jimat..hehe


diorgla yg siapkan candy booth and photo booth masa wedding aku..time aku tgh khatam quran..diorg bertungkus lumus buat semua tu..oh terharunya rasa dihati dengan kehadiran kawan-kawan syurga camni..

rasanya cukup sampai sini jerla aku citer ek..kalo leh nak panjang lagi..tapi bulan puasa ni cepat dahaga..maka better stop jerla kan..next time aku update lagi..citer bab kawin ni mmg special skit..kalo tak 5 hingga 10 muka surat x sah..hahaha..poyo jer ayat..

well...akhirnya aku dah kawin..lega raser..lelaki idaman dah berada disisi..in shaa Allah aku kena cuba kurangkan dosa suamiku..rasanya tanggungjawab makin besar..dulu pk diri sendiri jer nak wat aper..x pun mintak kat mak jer permission..now..everything yg memerlukan permission i must tell him..#diasuamiku #sebenarnyasayaisteridia


adios..amigos..nnt kiter story mory lagi k...daaaaaaaaaaaa
assalamualaikum



meh layan gambar2 sepanjang majlis..aku pilih random jer ni.. 
utk tatapan uols..




 
 



 







 


 Love,
cik anis yang dah bergelar pn anis :)


No comments: