ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Thursday, July 17, 2014

Kerja Kawin #wedanisaman Part 1

Assalamualaikum uols..

Salam Ramadhan 19..kejap jer kan...next week dh nak balik cuti raya...mintak2 x jammed..aper2 pun mmg ku topup awal2 touch n go utk diletakkan dlm smart tag..so x derla nak berbaris panjang..tapiii..kalo dah time raya tu..semua lane la penuh..lagi2 nak ke kelantan..nasib aku nak ke arah kuantan..so..so so jerla..perit time nak kuar smp tol karak tu jer..pastu leh la memecut..ngeh3..last year mak dtg teman drive..tahun ni???suami tersayang nak dtg ker??x kot..dia pun kejer aritu..kalo nak tgu dia mau aku smp jengka pagi sabtu..huhu..so x payahla..baik balik sendiri..:)

lately ni kejer aku makin sikit..agaknya berkat bulan ramadhan kot..alhamdulillah..aamiin..maka lehla merehatkan jiwa raga ni skit kan..supaya kurang skit stress aku..hehe..stress la sgt!! ;p

so dr aku asyik wat kejer x berfaedah..baik aku tulis blog..nampak skit cam penulis novel..hoho..lagipun citer part wedding aku ni mmg x abis lagi ni..lagi2 ejad baru kasi gambar belakang tabir sepanjang wedding aku aritu..and aku rasa nak share la ngan korang moments on my big day..precious moment okeh..for my life..ever!!

thanks a lot kat semua yg bertungkus lumus menolong..member2 yg sudi dtg dr jauh mmg aku hargai..ni baru kawan kan..nasib eilah dr kelantan dtg..kalo x mesti aku x mo kawan sebulan ngan mu eilah..sebab masa wedding mu dulu aku dtg kan..haha..kak zana dr johor..kak aisyah dr terengganu..ana dr perak..member2 dr kl..semua la yg dtg..syukran2 jazilan...:)..org2 block c..pakcik2 makcik2 kawan2 mak ngan arwah ayah..sedara mara semua..terima kasih banyak2..almaklumlah..ni dh last wedding kt umah tu..pasni kenduri lain jerla..



 

 
Sabtu malam tu wat majlis berinai keluarga..sajer suker2..sebab time sanding esoknya aku dh malas nak berinai bagai..rugi masa..so malam tu aku wat berinai..letak jer inai kat tapak tangan kitorg..pastu dapat bunga telur itik..kiki..so kengkawan ..sedara mara pun suker2 jerla main letak2 inai...kebetulan member study aku sivanes tu india..cam kena jer dia dtg time tu..hehe..kak zana jd tukang ajar org nak letak aper masa berinai..thanks kak zana sebab byk tolong wat kejer ms majlis sy..syg akak..mmuahhh...geg2 dayang2 jelita (linda..ieyda..kak ima..arfah..ana..kak shanaz..kak aisyah) uols mmg terbaekkkk...




























setel majlis berinai..ader yg berkarok..suami aku mmg confirm dah layan karok..kak shanaz siap nyanyi lagu malang selalu lagi..adoii kak..x der lagu x malang ker nak nyanyi..hahahha..yang buat kejer terus wat kejer...






bersambung.....next...




No comments: