ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Thursday, July 3, 2014

Our Wedding Banner and Bunting plus Sticker and Goodies Design -#wedanisaman

Assalamualaikum uols..:)

tetiba cam nak update..rasanyer pasni korang akan tgk blog aku ni citer dia x ikut latest date okeh..aku main post jer ikut suker hati aku..mana raser nak citer aku citer...kalo ikut flow alamatnya lagi berabukla blog nih..haha

mana yg terlintas dlm benak fikiran aku ni..oh betul ker ayat benak tu..ok abaikan..aku tulis..so kengkawan semua jgnla nak kondem okeh..kalo nak kondem pun..ahkak x kesah pun..hohoho

kalo korang tgk bunting and banner kat umah aku ngan umah amann mmg berbeza..dari segi nama pengantin lelaki yer..udah nampak cam aku kawin ngan dua org yg berbeza..nama jer beza okeh..muka tetap sama..wajah pujaan hati ahkak..oh gitu..gediksssssss..(depan dia aku x puji pun..lalalalaaa)

dan nak wat camner..ngan family aku and kawan2 sekitar aku semua panggil dia amann..belah umah dia panggil kamarul..maka supaya x nak confuse org utk datang ke walimatul urus weolss..maka aku designkan la untuk 2 nama..see..majlis kitorg semua ikut aper aku raser bagus okay..dia just follow..bagus kan suami saya..trust me 100% to handle it!yessss...now i can proudly said that i already accomplish my wedding events with lovely support from all my lovely..thanks uolsssssss :))))

 Belah Anis

  

Belah Amann
  


Sticker Design (yang ni aku tampal kat gelas)



Goodies Box



 okey dokey..pasni i story lagi k..byk lagi ni..tapi x leh la duk ngadap menda alah ni jer..kang x jalan kejer lain..so korg yg nak kawin leh amik idea dr cni..yg dah kawin pun boleh..utk adik2 uols ker..utk sesaper jerla..kiter kan kena amalkan sikap menyapot antara satu sama lain..i x marah pun kalo nak curi idea dr cni..i kan x kedekut ilmu..hahaha :)

tataaaaaaaa  



No comments: