ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Friday, September 6, 2013

beraya ke rumah mino

ni nak citer mase raya kat umah mino...
dah lama janji nak beraya umah mino ni sebenarnya..tapi tuan rumah asyik full jer beraya..so aku ngan mil tetap sabar..tapi biler maser kejadian..badan aku dh start nak demam..ikutkan hati mmg malas nak pegi..tapi nak mampus kalo x pegi..sure aku kena maki ngan adik2 misd aku tuh..huhu


lagipun aku yg beria paksa mino wat makan2..x kanla aku x dtg kan..plus wife mino si nurul yg tgh memboyot tu dah siap masak..kenala pegi..x baik menghampakan tuan umah kan..aku janji ngan mil tunggu kat petronas sebelah giant batu caves..mil bwk anakanda dia yg sulung si rayyan..wife dia masih dlm pantang lagi..

smp umah mino dlm kul 9..kue teow dh terhidang..yummy..perut dh memang lapar so terus makan..fries pun ader..ayam goreng..kuih raya berbalang2..lama tul x jmp diorg..dan cam biasala kalo aku x dikenakan mmg x sahla kan..tp aku dah masak dah pangai diorg..bolayan sudaaaaa..hoho..setakat ni kitorg x lost contact lagila..hopefully kekal la smp biler2..aaminn..kat company skrg aku x der geng lelaki yg baik cam diorg..maybe aku x leh masuk kot ngan otak bebudak opis skrg..yg dulu jugak bagus..dats y la org ckp barang lama lagi bagus..sgt tepat ayat tu okeh..haha.:)

mil siap pakai bj pinky..jambu giler..mino yg bakal jadi papa x lama lagi






nyum3..mabelesssss



tgh borak2 kak mahfuzah plak sampai with her 2 kiddos..si kecik aqiff sgt comel..geram okeh!nak ader anak seniri pleaseeeeeeeeeeeee..;p...sabar anis..sabar..in shaa Allah..:)

aqiff hafiy tomeyyyyyy

si aqiff agak gatal dengan aku okeh..siap garu2 manja kat peha aku..geli okeh...grrrrrrr..sory la aqiff..acik anis x biasa di garu2 macam tu..tu x tahan tu...muahahhahaa... ;p

eeeeeeee...gerammmmmmmm...nasib anak org..anak aku nanti x taula..x per..dah ader anak seniri..mmg muker mommy dia kurangla senget nanti..yer ker?
pandai plak tu tgk kamera..:)

dia mesti pelik tgk kesengetan aku kan..haha

posing before balik
thanks mino sediakan juadah yg enak

rayyan islam..dah jadi abg long


  smp umah sambung berselimut..esoknya aku mc...x larat toqqq

No comments: