ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Friday, September 6, 2013

open house umah kak wan jasmi

hi uols..sementara mood tgh rajin utk memblogging ni..better aku tamatkan semua cerita aku last weekend..so x derla raser x tenang jer kan..ngeh3..:)

umah kak wan agak susah jugakla pada yg first time nak ke sana like weols(aku,arfah n kak zati)..guna gps pun leh kena tipu..adoiyaiii..gps dlm enpon aku x abis2 suh left..ntah aper2..tapi dek kerana keihklasan dlm hati utk berjmp ngan kawan2 lama di skrine..so nawaitu aku tetap terlaksana..elok kitorg smp..ujan turun..

menu pertama aku laksa penang..nyum3..pastu satay..maser tu terlupa jap suara dah bisik2 buzz..maybe nila puncanya..kuah kacang..terus out suara plus air batu...huhuhu..x per yang menanggung  aku..tapi yg mendengar dia..kakakaka..nasib la yer...

nyum3..sedappppppp

kak leena..kak zati..mil


macam2 juadah ader..memang x rugi la saper dtg..abg jai n syahir kelihatan pada gbr di bawah..lama x jmp diorg..


 
yg tudung merah ni la kak wan jasmi..thanks akak jemput saya..

moh gbr ramai2

kalo x menyenget tu bukan aku la kan..;p

with kak leena


ni la hasil lepas masing2 melantak..haha

with kakak2

dari kiri:  kak nor..kak leena..aku..kak norli n kak zati

with kak zati

balik tu ingat nak mandi dulu br pegi umah we..tapi ayor plak nan ado..makanya terus ke usj la aku pastu..tapi gbr ms open house kat umah we aku x amik pun..padahal berjubah sakan malam tu..first time tu pakai jubah tu..nak wat camner..badan dah penat sangat time tu..pas makan aku masuk bilik bibik tdo..haha..sedar pun biler pakngah dtg..kikiki...



No comments: