ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Friday, September 6, 2013

kenduri kawin adik2 ipar izan

Sabtu lepas mmg full of xtvt..xtvt makan la..aper lagi.. dlm kul 10 aku ke usj antar mak ke umah we zaki (adik mak)..malam tu umah we wat open house..so mak kena masak beberapa juadah utk malam tu..selalu aku yg tlg we tapi kalini dah alang2 mak dtg kl..maka kuserahkan tugas ke mak..ngeh3..almaklumlah anakandamu yg mengader ni  nak p open house and kenduri kawin yer..:)

kul 11.30 aku gerak dr umah we..smp kt wangsa maju terus naik umah tukar baju..arfah pun dah smp masa tu..first destination weols ke ampang menghadiri majlis kenduri kawin adik2 ipar izan..pengantin ader 2 pasang..tu yg jd adik2 ipar tu..alang2 p kenduri yg berkaitan ngan izan..for surela boraknyer panjang kan...dek kerana suara aku dah start bisik buzz time tu..so kurang la sikit rancak boraknya..huhu

lauk2 sedap..bubur kacang plus sagu plus jagung pun sedap..thanks izan ajak akak..:)

with mumuy the gojes..adindaku yg cun ..arissa dh start moody nak dedi time ni



dah siap makan..cam biasa xtvt kitorg berposing sakan..sudah maklum okeh!layannnnn


cantik baju izan

dan sudah semestinya aku nak tgk kek yg super duper chantek tertarek kau memang da bomb tu kan..izan buat pun sampai bengkak2 kaki..sangat gigih ini budak...kalo aku konpem x jadi..haha..dpt jadi kek jer pun tentu..kikiki..x per..akan ku usahakan suatu hari nanti utk jadi seperti izan..terer masak2 semua jenis..chaiyokk!


nak makan pun sayang kan..chantekkksssss gilesssssss
yg ni moden skit..very kretip metip

pandangan atas

aku bersama kek2..giler banyak kek..kalo la wedding aku camni nanti..mesti org yg tolong senyum puas kan dapat makan kek..haha

gambar kami lagi penting dr pengantins okeh..kau ado?

arfah manis berbaju pink
 
giler kembang cam kuih pau plus kuih apam yg terlebih yis muker aku kan..haha
 

kami memang perasan diva..so maafkan kami yer semua..hahaha

gbr di tgh panas mmg menampakkan kesan pencahayaan yg sgt bagus..betul ke bohong?

pas setel umah izan..kitorg menuju ke kepong plak utk open house umah kak wan..will update okeh..:)


No comments: