ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Tuesday, February 26, 2013

kasut jelly bunny

semalam pas kejer..aku ngan linda ke klcc..first tujuan nak beli buku guna voucher yg dh dapat..2nd nak cari kasut jelly bunny..

tapi yg 2nd jd first..yg first jd 2nd..haha..kedai kasut jelly bunny ni kt area ground floor..area nak p surau..dia opposite uniqlo..

ni tokey jelly bunny uols
masuk jer dlm kedai tu..mataku jd rambang..semua cute2..kaler dia pun semua muda remaja okeh..so edisi try menerai dilakukan..yg aku over try x beli pun..dah camner..over rambang la time tu..huhuhu...sifat itu memang sukar dikikis oleh sy..:(

sessi mentesting...
cantik kan design dia...dahla wangi bau coklat..
hitam transparent




 harga dia x mahal..and x derla murah sangat..aku berkenan sebab byk patent kasut flat..aku mmg penggemar kasut flat..so sgt sesuai ngan citarasa diriku..:)

harga dia dlm lingkungan rm29-rm59 utk kasut flat..yg high heel aku x sure..coz x belek..hehe..aku beli yg rm29 sepasang..yg rm39 sepasang..purple and hijau apple..linda memborong kasut and handbag..luper plak nak amik gbr handbag yg linda beli tu..cute sgt..

yeayy dh beli..sauk 2 pasang

 sebelum balik wajib bergambar ngan trademark diz shop..




 kuar kedai jelly bunny terus ke tingkat atas area petrosains coz nak p kedai buku kinokuniya...buku yg aku nak cuma ader sebuah jer..yg lg satu x der stok..tp voucher maner leh pulang balance..harag buku rm85..so balance rm15 tu aku guna utk beli novel..tp kena tambah lagi rm6...

dan aku memilih novel yg bertitle 'suami aku ustaz' sbg pilihan..hahahahhaa...sebab tajuknyer ohsem okeh!
semalam sebab baca bab 1 dh ngantuk..so nanti aku ks review once done it k..:)


hasil tangkapan semalam...:)


4 comments:

eila said...

alolo...comey yg warna hijau..i like...

anismsaid said...

Cantik kan..pki pun best..:-)

eila said...

erm....comey kasi aku satu...hehe
size 5

anismsaid said...

tunggu birthday ko la aku kasi..skrg x leh..nak guna duit p jalan..:)