ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Tuesday, February 26, 2013

Lion Dance at opis

sepanjang aku kejer kat cni..mmg ada lion dance..but last year aku x tgk pun sebab diorg dtg lambat sgt..baik aku balik dulu..nak tunggu cam x berbaloi..so tahun ni diorg wat awal..dlm kul 5 semua dah terpacak kat opis..i mean geng2 nak menari tu la yer..

aku p solat asar dulu..so maser nak keluar pintu lift terus nampak geng2 lion nak start wat dance diorg..ceng ceng ceng bunyinyer...kuat giler..mmg aku terpaksa tutup sebelah telinga la..kalo tak leh pecah gegendang rasernyer..aper x nyer..aku duduk btl2 sebelah diorg main alat ceng ceng ceng tu..

so let the pictures story....;)


dua ekor singa yg comel

saper cepat..lehla tgk depan2




siap naik atas meja board room



cute kan

siap landing atas sofa..maybe lenguh pinggang kot


cuba cari aku..haha..sempat menyelit jugak..:)
ish..cam makcik2 la plak gaya time ni..;p


No comments: