ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Tuesday, February 26, 2013

CNY Luncheon

Diz year our Chinese new year makan2 x buat kat opis..selalu makan kat lobby bwh jer..tapi kali ni wat kat menara getah hall, jalan ampang..so kena menapak gakla nak ke sana..kitorg pilih jalan redup menyusuri hampshire residences..semua kuar opis kul 12.30pm..jalan ramai2 x der la raser penat sangat..enjoy lagi ader..:)

posing mmg wajib la kan..

actually aritu semua kena pakai baju kaler merah..so lengkap la kalo duk meja merah..nasib kaler tudung jer lain..kalo full merah..mmg dah jadi musuh sang lembu la kan..hahaha

kak as, aini and linda

masa aku sampai..byk meja dh penuh..maybe diorg kuar lg awal dr aku..deretan yee sang dah ada kat atas meja..dimualakn dgn ucapan dato' thomas lee..pastu aderla ucapan dlm sebutan mandarin oleh lawyer kitorg..


meja dah dipenuhi staff


ni geng lawyer

yee sang sebelum digaul


sedap kek ni

cer tgk aku makan aper...muahahha..mentekedarah time!

upacara menyebut sambil menggaul semua bahan yg di gelar yee sang dijalankan dengan meriah..time ni la..staff nak together with boss..diorg sure la pasang niat kan time ni..aku x der pun nak join pasang niat bagai..org suh gaul aku gaul jerla smbil amik gambar..

makanan memang best..kalo x..x dernyer abis sakit urat aku..melantak seafood x hengat kan..huhu..dah tau allergic x sedar diri..ok insaf..dh telan ubat nasib baik..


yeeeeee sangggggggggg time

rasa yee sang ni not bad la..ader masam..ader manis
semua pakat duk amik bahagian beryee sang

ni group meja aku..maser ni makan yee sang jer dulu..permulaan acara kan
skill pegang chopstik kena ader okeh

masing2 tgh amik lauk..


tgkla memasing makan..cm nak berbuka puasa jer gayanya

mmg puas hati la makan cny luncheon kali ni..:)


No comments: