ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Wednesday, June 1, 2011

tumbuh lalang..

assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh....

nama saya haji haji haji mustafa....hahahaha...no la nama saya anis belum bergelar hajah lagi juga...ngeeeeeeee...

adoiyaiii...dah berlalang dah tanah aku ni ek...almaklumlah dah lama x menebas..so dah lama la org x datang pijak..hahaha...beezee tul la skrg...mood nak menulis langsung tarak...adehhh...napek ek??byk jer citer nak share ni..tapi tak tau la pasai apa x sempat masa...hermmmm....

aku rindu sgt nak penuhkan blog aku ni ngan citer2 sesuker ati aku tapi asyik x dan jer..baru nak nulis dah ader kena wat kejer...eeee...aku ni pantang org kacau time nak mengarang..sebabnyer..senang sajer..aku tak suker..full stop...hehehe...


ok la..kang kalo ader maser aku selit2 la nulis dlm blog usang aku nih...usang ker???hahahaha

No comments: