ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Thursday, June 2, 2011

Luncheon

ni xtvt kalo pas gaji...makan besar...ala kecoh jer kan..org lain lagi hebat dari tu la anis...hohoho...

ala biorla janji guna duit sendiri...ek ek ek....aku cam biasala kalo gaji masuk tempat nak ditransfer tu leh meninggalkan kesan yg sgt mendalam gak la kat dlm akaun aku...uhuk uhuk...bayar sana bayar sini...alih2 ciput jer tinggal....sadis2...tapi x per semuanya rezeki halal...ngeh3...janji snowwhite aku x penah termiss lagi berbayar...alhamdulillah...cuma tang ptptn jer masih keder utk membayar...hahaha..ikut dan mood aku jer kalo part tu...ngeeeee....aper2 la janji aku masih boleh ke oversea...wpun x penah pegi lagi...hakhakhakhak...:)))...sgt2 sengal disini kan...;p




alahai muker aku...tak boley blah langsung tul...adehhh...camner nak wat muker ala2 ayu ek...kahkahkahkah...poyossssss...;p




ni kak watie...a.k.a...kakak ipar...kat opis jerla...bengong kan...x der aper2 ikatan pun..tapi suker panggil dia kakak ipar...hahahahaha...kitorg kan suker org2 wat gosip panas kat kitorang...kan kak watie kan...hehehe...:)



ha yg gbr kat bwh ni zue...muda dr aku 5 thn okeh...time aku ajak makan kat pusat bandar x penah x on okeh...i loikeee it..hehe..




ni ibu ieda...aku suker panggil dia ibu wpun dia tua setahun jer dr aku...hehehe...aku suker kwn ngan dia sebab kepala dia cam aku...kan ibu kan...:)




ni plak mek ta...muda dr aku 2 thn..tgh ngandung anak ke 2..tapi still gagah,...almaklumlah independent wife..tok laki jauh kan...nun di besut sana...tapi always ke mari...no need to worry...hehehe



skrg meh layan gbr2 tengah melantak...




dan sebagai penutup gbr aku la yg suker makan..ahhahaha....nyum..nyum..nyum...:)

No comments: