ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Thursday, June 2, 2011

kawin kak juli

ahad lepas aku ngan mak pegi umah makcik aku yakni adik sebapak mak aku yg aku panggil ende zai...ader majlis kawin anak no 3 dia...kak juli ni tua setahun jer dr aku...dlm kul 11.30am kitorg smp...kebetulan lauk baru masak, so terus la makan...


pas makan borak2 jap ngan sedara mara...ingat nak balik tanpa tgk pengantin laki tp kebetulan time nak kuar dr halaman umah ende zai..pengantin laki sampai..so sempatla tgk...dan la amik 2,3 keping gbr...pengantin sama2 gebus okeh..sepadan sgt2...:)



on e way balik..aku benti tepi jalan yg kebetulan ader bunga cantik..mak aku pantang tul ngan bunga..sanggup tu redah kemuncut bagai semata-mata nak amik benih bunga...adoilaaaa...nasibla aku jenis rajin melayan...ngeeeee...


singgah bandar pusat jap pekena air..aku order milo ais..mak order abc....balik2 umah pas solat zohor terus aku tdo...kul 5 bgn mandi semayang terus siap2 nak balik kl...makan nasi dulu aper2 hal...hehehe...smp kl dlm kul 9pm..elok2 mentor akhir baru nak start......n juaranya salma...dah ku sangka...

No comments: