ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Thursday, June 2, 2011

MC D buy 1 free 1

ni maser time mc d wat promotion for mc chicken buy 1 free 1...so aku and opismate semua pakat2 nak membeli..tp idokla aku mkn dua2 mc chicken tu..aku beli satu..yg percuma tu aku kasi la kat mil..ida plak yg percuma kasi kat mino..zu kongsi ngan kak watie..kak biza nak makan dua2...satu utk high tea katanyer...sanggup tu pegi 2 teksi...mino ngan mil naik motor jer...aper2 pun puas hati...sebab kenyang...ngeeeeee...


ni time beratur...hahaha..sempat ajer nak snap...mesti mamat blakang tu nak tumpang enterprem jugak kan...;p



yg ni plak time makan...semua dah kebulur...hahaha...




yg ni plak maser tgh tunggu teksi nak balik opis semula...

aku di apit oleh mama dan ibu...hehehhe









No comments: