ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Tuesday, November 3, 2009

xingjiwu makan-makan

Arini dah leh nak nulis2..kejer2 dah byk yg siap..skali dapat mak oii...sgt sgt penat...tapi ader lagi yg tak siap..tapi x per..small matter la...semua dlm poket jer...huahuahua...cam blagak la plak...ader aku kesah???

penat otak + penat tenaga + penat menjawab....kui5...
penat otak sebab byk berpikir yakni membuat kejer yg perlu berpikir...kejer2 aku la 2...
penat tenaga sebab dah start nak kena masuk kelas sehati berdansa g2...kih5...rentak indian tapi tarian chinese...aper kesss???ahli2 melayu...layankan ajerlaaaaaaaaaa......janji aku perform time ADND nanti...tungguuuuuuu...
penat menjawab plak sebab selalu diperajukan soalan2 yg x logik dek akal pikiran palotak geliga aku ni....pangkah memangkah sudah menjadi trademark aku skrg...adui3..aper nak jadi ni anisssss...

Jumaat ari 2 si raz merangkap staff baru kat company aku telah berhati mulia dan i'Allah dimurahkan rezeki lagi lepas ni coz dengan baik hati telah membelanja aku,halimah n aini kat secret recipies...yeeeyeee...beh2...makan free kan x kan nak tolak mentah2..kui3..thanks raz...time tu aku sanggup skip kelas tarian aku..hehe..mkn punyer pasai kan...x sedar lagi 2 pipi dah makin bam bam...tadi dah kena marah ngan k zam selaku kareograper kitorg..ader ker x kasi aku lunch...ish3..maner leh tu..kang x pasai2 jadi pendiam...aku maner leh laprun pruttun ler...hahaha...

No comments: