ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Thursday, November 19, 2009

Mai Peberet..yummyyy..

2 bender yg pantang aku jmp aku akan raser lapar tetiba...aperkah menda alah tu yerk...jeng..jeng..jeng..x lain x bukan ikan patin n buah duyan...nyum3...


kalo aku blik jengka dan berkesempatan ke pekan sari bdr maran ker pasar malam bdr pusat ker, x sah kalo mak aku x beli ikan patin sg pahang kat aku...sedapnyer...wat masak tempoyak plak pas2..sedap gilessss....very2 delicious...alalala..time2 ujan ni terliur la plak...

lagi satu buah duyan..aku cam pelik jer time skrg ni...kat maner2 pasar pagi ker..pasar mgu ker..pasar malam ker..mesti buah duyan ader..murah2 plak 2..aku ni jenis pelantak tegar buah duyan..so x sah la kalo x beli...ya Allah enaknyer....yg dah nak masam2 mak akan wat tempoyak..kalo yg elok aku akan bantai abis2 an dan kalo ader terlebih lagi aku akan merajinkan diri aku masak pulut duyan...dan geng2 opis aku mesti dpt raser punyer sebab aku ala2 cam baik kan bwk kat opis...huahuahuahua..bkn aper, aku ni kalo dipaksa memasak x suker..tapi kalo dengan rela hati memasak dptla kwn2 aku mkn masakan aku yg x berapa nak sedap ni kan kecuali k shanaz (sebab aku masak dia selalu mkn) ...kih5..janji habis licin kan...

No comments: