ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Tuesday, November 3, 2009

cukur jambul+akikah arissa

Seawal 6.30am aku ngan k aisyah memulakan perjalanan ke muadzam shah...berenti kat lrt taman melati utk mengambil si arfah wpun sebelum tu aku ngan k aisyah ingat art tgu kat lrt gombak...tapi salah aku gak coz dah tertukar putra gombak ngan taman melati...sory yer art..

maser dlm perjalanan nyaris2 nak accident tp kalo la teraccident maybe aku x tau nak jwb soklan...hehehe...aper x nyer x abis2 nak berposing dlm keter...spek mata original sanggup tanggal tu..semata2 nak pakai spec mata itam k aisyah...huhu...tp k aisyah ngan art memang bercemas habisan la time tu...aku jer relax...kui5....


relax jer muker aku...arfah ngan k aisyah dah baper kali astaghfirullahazim...hehe..

tapi sory la k aisyah yer..entah camner mata aku ni x leh nak menemani dirimu sepanjang perjalanan...ish3 setan2 suker tul la duk gayut..n akhirnyer aku terpengaruh zzzzzzzz....hehehe...soriii la bai...dekat nak masuk simpang muadzam baru aku sedar pas k aisyah kejut...nak cari umah izan satu masalah gak...cari2 x jmp...pas2 aku tya la satu makcik yg kebetulan ader kat stesen bus muadzam...makcik tu punyer dialog...uish mak oii..ganas...'kau nampak simpang..kau kanan..kau nampak tasik kau teruss'...hahaha...aku biasa la wat ayat tu la semula biler masuk keter...cr2 tasik x jmp..pas2 aku tunjuk padang bola..pas2 arfah ckp x kanla makcik tu x leh beza padang ngan tasik..jauh sgt...hahahhahaha..tapi pas u turn sana u turn sini akhirnyer jmp la taman desa mawar...pas2 sesat lagi...baper byk simpang jalan mati kitorg terjah...aduilaaa...pas2 berenti la kat satu umah tu nak tya umah ayah izan...aku ckp la umah pakcik zakaria..dia ckp x kenal..aku ckp la anak dia nama izan...pas2 budak tu ckp umah pokya tekun ker..aku pun slumber jerla maser tu jawab balik...x taula tekun ker x...ish poyonyer aku kan...hahahha...maner aku tau...rupernyer tekun nama satu company...yayasan tekun...aku ingat tekun equal tu rajin...hahahha...poyos kan????


sampai umah izan tepat kul 12..maser tu perut dah ala2 lapar dahla kan...mula2 gambar pun malu2 lagi...x der mood la konon...pas2 kitorg pegi makan daging kambing...bubur kacang hijau aku dah x leh nak makan...perut dah se'eh..k aisyah ngan art leh jer telan lagi...dah kenyang2 semua masuk umah semula..maser tu enjin dah start panas kan...mulala duk posing2 x hengat dunia...beh2..member2 sporting kan semua..thanks izan..layanan very2 e beh ler..hehehe...dlm kul 2pm kitorg dah bertolak balik...berenti kat masjid kuantan semayang zohor jap..art pun kitorg drop kat c2 jer tapi di atas permintaan dia la kan..dia nak blik KL semula mlm tu...sampai umah aku dah dekat kul 6.00pm...



esoknyer dlm kul 3.30pm kitorg bertolak balik KL..sampai umah aku kul 6.30pm..thanks k aisyah antar aku smp umah...nanti kiter jenjalan lagi ek...:)



on e way balik KL

*gbr2 ader yg ehsan dr mummychacha.blogspot.com

No comments: