ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Thursday, April 2, 2009

Majlis Pertunangan My Cousin (28/3/09)

Maser balik cuti ari 2 aku sempat la p umah wer aku kat jengka 10.Dia wat majlis pertunangan anak dia Si Ana yg muda setahun dr aku..tetamu pun ala2 kadar jer..lagipun sambil2 wat majlis tahlil arwah ayah dia yg br jer 25 ari meninggal..

Aksi2 aNa sebelum rombongan tiba..atas arahan aku la ni cara dia posing..hehe..

Time tu kesihatan aku br nak pulih dr demam tp ku gagahkan jua utk ke sana dek kerana sepupu punya pasal..tp aku x seaktif maser majlis2 yg lain sebab asyik batuk jer..eeee...sakit tul tekak + gatey..

Barang-barang hantaran dr pihak pompuan

Kat cni ader aku upload beberapa keping gbr maser majlis tu berlangsung..cececece..cam majlis bersama rakyat la plak..kihkihkih..


Ni gambor2 aku time majlis tu..sajer pakai baju kaler merah..nak cover muker demam..


No comments: