ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Tuesday, April 28, 2009

Lunch after salary..hehehehe..

Arini dah gaji..so aperlagi, ke pusat bandar damansara la aku ngan yg lain..perkara pertama yg aku akan wat biler gaji ialah byr duit keter..viva aku tu kalo x bayar kang x leh mentaati tuan dia plak kan...hehehe...pas settle byr duit keter kat AMBANK aku aini ngan k shanaz menuju ke secret recipe...nak nunggu mknan punyerla lama..so aperlg dah namanyer antu gambor, sempatla snap snap kat c2..mknan smp lewat so x leh makan ngan tenang..dan akibatnyer masing2 x abis...aduyaiii membazir tul...mentang2 gaji..belagak ek..

6 comments:

arfahadnan said...

akak....bunjer saya... nanti besday eh...!!

anis's said...

amboi3...tgk ler kalo time 2 x kering lagi..leh jer..kalo x kiter makan di taman teman jer la ek..hehehe...

izanpyus said...

Amboi..meh la belanja izan plak.plg koman pun baju baby sehelai hahaha....

anis's said...

hehe..leh jer izan..tp biler la nak jumpernyer..ko 2 kalo trn KL bukan nak ckp..sekadar tulis status kat avatar jer..ceh..

izanpyus said...

ala kak,kalau btol nk bg, pos je ape2 hihihi...

anis's said...

hahahaha..pandai ek..