ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Monday, December 15, 2008

Monumen Alaf Baru

Aku br plan nak stay kat umah jer weekend baru ni..pas balik kejer jumaat ari 2 tetiba zaila (housemate aku) ckp parents dia nak dtg..alaaaa....x kan nak duk umah plak..mesti diorg x selesa nanti or aku yg x selesa...hehehehe..entahla...pastu k shanaz terus ckp dia nak kuar esok tu tdo umah makcik dia...alaaaaaa xder geng la nampaknyer nak melayan tetamu..erm...nak p umah makcik aku cam malas la plak...pas2 tetiba aku raser nak jmp k aisyah..erm leh p ptrajaya..so layan zass jerla..janji x boring..ari sabtu tu aku dapat jemputan utk makan laksa dr k fadilah..yummyyy..my favourite tu...dlm kul 12.45pm aku ke rumah k fadilah..abis gak 2 pinggan aku makan..sedap gilerssssss + perut laporssssss...hehe...

Dalam kul 4pm aku balik umah semula..dan gak tdo setengah jam..kul 5.14pm aku bertolak ke ptrajaya..


Esoknyer kitorg sesajer pergi jenjalan kat Monumen Alaf Baru..cantik gak design monumen tu...aku aper lagi..posing sakanla...hehe...


3 comments:

Xianaz said...

amboi2...posing sakan nampak kat Putrajaya tu...huhuhu...mcm kat Italy lak you...

anisss said...

i kan..lgpun kena sahut seruan kerajaan..cuti2 dalam malaysia jer..nak cuti2 luar malaysia lu pikirla sendiri..haha..

Xianaz said...

aper pulak gua yg kena pikir. lu laa ..sbb lu la yg nak jalan2 cari makan..hahaha