ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Friday, December 12, 2008

aidiladha dlm kehujanan

raya haji baru ni hujan ajer..x berenti-renti..tapi umah aku sambut raya awl coz makcik aku dtg umah sehari sebelum raya..so juadah dah byk maser ari 2..ujan3...erm..jawabnyer x kemaner-maner la..just duk umah tgk tv + tdo..sedang enak aku dibuai mimpi..eh yer ker sempat mimpi..x kot..hehe..tetiba mak aku kejut ckp ita dtg..ish mimpi ke aku..ader gak ker kwn aku yg dtg dlm ujan2 ni..lg2 ita..ish..tp biler aku jaga memang sah ita yg dtg ngan suami n her daughter si mia yg takut ngan org..aper keheyy la anak besfren aku ni..takut ngan manusia..haha..rasernya kalo ikut perangai ita x kot..maybe suami dia tp x kanla..aper2 la janji ita sudi dtg umah aku...tq's ita..u are my besfren till now...

Ni la ita ngan suami n mia yakni her daughter

No comments: