ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Wednesday, June 19, 2013

wordless wednesday

Assalamualaikum..:)

selama ni aku duk baca entry org jer pasal wordless wednesday..kadang2 aku terpk..maner diorg dpt ayat ni ek..why wordless only for wednesday..why not in other day..????

so today is wednesday..and today is my mereng day like yesterday..huhuhu
raser otak nak tercabut plus wayar2 byk berselirat cam server yg x siap lagi..adoiii...
diz week so menyerabutkan otak okeh...raser nak wat aksi ala2 perenang berirama jer lama2 kt tmpt air terjun..boley???

take home exam dah selamat antar semalam...fuhhh legaaaaa...malam tu tdo kul 3 pg..sampai semalam kepala berputar cam restoran berputar kat kl tower..nasib ader ana tolong picit ms kat surau..thanks ana..syg ana..muahh!!

now ader 2 lg job penting yg kena hadap diz week.
first asgnmnt itpm..and 2nd is final exam for itpm..serius rs serabutttt....tulunnnnnn...nak bercutiiii..nak udara segar..nak angin2 pantai...nakkkkkkkkk...

nasib kejer kt opis x banyak..
nasib diz week x byk handle kes org...wahhh...dah cam lawyer syariah lagaknya kan..hahaha...aper leh wat..pendapat aku ramai yg guna setakat ni..kikiki..ikhlas okeh..

nak makan kfc jap lg..walhal x der la teringin sgt..tapiiiiiiiii..sajerr nak lunch jejauhhhhhh,...huhuhu..
now..i want a good friend to be my ever friend..full stoppp!!
tak guna time susah jer ko anggap aku kawan..biler ko dah stabil..hilang aku di mata kau..tambah taik lagi ader kannn!!huhhhh!!!

astaghfirullahazimmmmm...sabar anis..ramai lagi yg syg ko kat luar..hopefully...

jazakallah..moga hidup lagi berkat..aamiin..

No comments: