ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Wednesday, June 5, 2013

swimming plus makan2

khamis lepas aku ngan art telah merajinkan diri ke hotel crown regency klcc..kebetulan izan dtg cni..sambil leh jmp..borak2..gosip2 gitu..
 
pas maghrib kitorg turun ke tgkt 3..kat cni ader swimming pool..kebetulan asgnmnt aku yg mmg sakit kepala nak disipakan tu dapat disiapkan sebelum blik kejer..so raser mmg happy tahap cipan la time tu..tu terus rs nak berendam jer..
 
arfah yer2 jer nak mandi..alih2 x mau..ceh..poyo jer ngan baju keparat dia..izan plak x leh trn kolam sebab takut air bertukar warna..so aku ngan anak2 izan jerla mandi..sambil wat video hi keekerrrssssss..tapi aku x duk lama pun..sebab dah ketar..sejuk weyyy..hahahaha
 
 
 
pas mandi..tukar baju bagai..izan ajak aku ngan arfah join diorg dinner..kitorg ngikut ajer kater ko..so mlm tu kitorg dinner kt kg baru..kedai 3000 tomyam nama dia..
 
pyus ngan izan order makanan memang tahap perut besar semua..memang puas hati la makan..thank you uols...
 
 
nyum3...menyelerakan
 
 
 kesian arissa..bukan main nak minum ice lemon tea..tp udah ke langit mimpinya..


  
jemput makan semua..memang best makanan kat cni..so lehla dtg lagi..:)
keras rebus aku x usik pun..almaklumlah alergic

 
balik dr makan..singgah bilik hotel izan dulu amik barang coz ms pegi makan x bwk turun pun..so duduk dlm 10 minit kitorg balik umah masing2..art antar aku kt umah n dia terus blik kepong..wpun esok tu masih kejer tapi x perla..bukan senang nak jmp kwn2 yg masing2 duk jauh kan..so bila ader peluang memang laju jerla la without plan..

adios..:)

2 comments:

Mrs said...

woo yoooo...

anis's said...

jom makan2 diyan..:)