ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Wednesday, August 1, 2012

rindu mak !!

thn ni la rasernyer thn pertama sejak bekerja aku jarang balik kg time puasa..kalo x sure tiap2 minggu balik..thn ni aku kena mentelaah di ari weekend yg menjeleskan aku untuk berbuka bersama bonda tersayang..uhuk uhuk...

diz week aku exam..so next week leh balik berbuka ngan mak..yessssss!!
miss mak sangat2..walaupun ari ari dengar suara mak..ari ari mak col kejut bersahur..ari ari mak mereport kat aku...tapi aku rindu nak balik kampung..nak makn gulai tempoyak mak..

my peberet time puasa2 ni gulai masak tempoyak..nasib dapat gak makan biler pegi umah makcik kat usj time weekend..tapi tetap x sama cam mak buat..huhuhu...

gulai tempoyak patin...mabelessssss!!

like mother like daughter kan...hehe


No comments: