ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Tuesday, August 7, 2012

iftar with classmate at Johnny's

' ari2 ker ko beriftar..esok ko iftar maner lagi'.........ni la soalan yg aku dapat bila asyik duk upload gbr beriftar with teman2...lalallalaaa...aku pun x sangka byk plak aku iftar kat luar thn ni..yerla..makin ramai kawan..makin byk la tmpt nak berjumper kan...x cayer cuba wat..hahaha

budget sure la x byk coz aku ni bukan jenis yg mudah yer..agak berkira jugak okeh...saper kwn ngan aku sure tau..ngeeeeeeee

semalam aku, kak shim, mat n wife, umar n wife, wan, fahmi and zarith sama2 beriftar kat johnny's jj au2..punyerla payah nak decide tempat..ader yg dah semua setuju fully booked plak dah..so semalam semua pakat p johnny's jer as wan sebagai organiser utk diz place...yg mat cadang semua dah penuh..x per..next time kiter pegi k..nak p cheng ho..nak jmp amy search..pheeewwwit...;p

semua yg hadir except mat coz dia yg amik gbr..hehe
ha yg ni mat ader dlm gbr..aku plak yg x der...
kitorg makan nasi goreng cina..steamboat..chicken wing and ice cream...erkkk..alhamdulillah...semua abis di makan...pas tu ramai2 makan carrot cake plak..kak shim order ngan wife mat..so so nyummy....tapi sebab dah kenyang..so aku makan se slice jerla..nak makan lebih muak plak kang.

umar plak bwk rambutan and buah pulasan ...aper lagi..memang syok la kan..merasa gak makan dua buah ni dlm bulan puasa..kt kg aku x der...nak beli kt kl ni memang x la kan..aku lg suker beli orange...alamak terliur la plak...lambat lg nak berbuka ni...huhu


yummyyyyyyy


No comments: