ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Sunday, August 5, 2012

Dato Lee Chong Wei Kalah

tarik nafas..lepas..tarik nafas..lepas....
haddoiii...leh jadi jantung dejavu okeh tgk badminton akhir nih...

by the way..walaupun DLCW kalah ngan LINDAN poyo tuh...aku 100% berbangga ngan ketangkasan..keberiaan yg chong wei wat ms game tadi...syabas!!ala menang nasib jer tu...markah pun sipi2..serius aku rs cam nak demam...siap amik selimut okeh...tengok game ni mmg mendebarkan jiwa raga aku yg baru pas exam ptg tadi...haha

chong wei dah wat yg terbaek utk rakyat malaysia..tweeterland penuh  ngn sokongan sepanjang game td...termasuk aku la kan yg super excited mengtweet..hoho...cuma yg menanti nak makan eskem baskin robin percuma tu sila beli ngan duit seniri jerla ek..malaysia x tolong bayorkan..hahaha...#hampa disitu

serius jantung aku nak tercabut..airmata yg susah nak kuar nitik tik nak turun..sedih wooooo chong wei kalah...sebab aku beria menengok kan..haishhhhh

aper2 pun i'm so proud of u DLCW...wira negara malaysia okeh!!

aku minat la tgk kasut dia..kuning..cantekkk!

No comments: