ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Tuesday, January 19, 2010

KFC di bandar jengka

erm...akhirnyer bandar jengka dah ader KFC...bagus2 plus bangga...hahaha...kalo org yg x kenal aku mesti kata aperla pompuan ni, 2 pun nak kecohhhh...erm ader aku kesah ngan statement2 x leh blah tu...janji aku raser puas hati bandar jengka dah ader KFC....kedai dia sebaris ngan 7 eleven or agro bank..

aper x nyer..time aku duk jengka dulu..adoilaa nak mkn KFC punyer pasai kena la pegi temerloh or kuantan..kdg2 ader gak student2 yg sanggup trn kl...sadis2..aper2 pun bertuahla bebudak jengka skrg ek coz dgn senang jer leh mkn KFC...:)

2 comments:

Firol said...

wah akhirnya...takdelah ke temerloh lagi....

apsal tak nak buat zaman aku dulu...

anis's said...

tu la pasaii..