ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Friday, January 29, 2010

Colmar Tropicale, Bukit Tinggi

Huwarhhhhhhhhhhhhh......yeeeeeeHHaaaaaaa......sangat2 gembira coz dapat bercuti lagi...wink2...wpun bercuti insea jer but very2 enjoy for me n my geng also...:)..melayan posing yg berbagai aksi n gaya dan membolehkan sesiapa sajer jeles melihatnyer...hohoho....pasan x abis la...kih4...

wpun plan nak ke bukit tinggi ni dah banyak kali cancel tp aku nak gak pegi sebelum aku kawin...ish, ader ker ckp camni kan..erm..yer la dah kawin nanti x yah dh pegi cni lehla melawat tempat2 lain..pulau2 jer ker...auwwww...sgt2 sonok...x leh nak bygkan la keseronokan di saat itu...tp biler ek?..x per2..kena sabar...aper ko merepek ni setannnnnnnnnnn....hahaha...ayat x leh blah ni aku selalu kena..biasala...kena tambah aper yg patut kan...hehehe...

seawal jam 10 pagi aku dah tunggu bus kat subang perdana...nasibla x tunggu bus lama sgt...berhimpit-himpit dalam bus sm macam aku kt uitm s.alam dulu memang syok..lagi2 dah lama x mengembara ala2 explorace ni kan..smp kat kl sentral,aku,limah n k shanaz terus menuju ke food court...senang nak berkumpul plus lunch terus kat c2...biler semua dah smp n lunch together2 we all menuju ke monorail utk ke jalan imbi..pas2 menuju ke berjaya times square utk naik perkhidmatan yg akan mengantor kitorg kat atas bukit tinggi tu...nasib kuwang baikla skit coz pakcik yg jd supir tu agak garang skit...tapi disebabkan aku sakai skit nak duk kat depan..alih2 pakcik tu layan gak la karenah aku ni kan...hohoho...siap tukar2 cd lagi utk we all...cayalah pakcik...hehehe..

perjalanan mengambil masa satu jam..dekat jer kan...dlm van tu mcm2 pe'el la ader...posing2..makan2...tdo2...semua la...smp kt bukit tinggi dlm kul 3.30pm...pas check in kat colmar tropicale, kitorg menuju ke japanese village n botanical garden...pegi kat kws2 2 semua kitorg naik kenderaan yg disediakan..dia ala2 bus yg x der bumbung la....

smp kat japanese garden..cantik tul view kat c2..setiap 2 langkah kalo leh nak bergambar...lagi2 jenis selok kan...erm...suker3..dapat plak geng2 yg jenis aku gak..so lagi2 la suker okeh...syg korang...kt c2 kitorg siap sewa pakai kimono lagi..20 hengget sepasang..dah alang2 berbayar so kena la posing abis2an yer...lagi2 best biler mek2 jepun yg jaga kat c2 layan gelagat kitorg ni...sgt2 best..:)..setiap tempat kt c2 kitorg pose...layan zassssss jer...

after that kitorg pegi botanical garden plak..kat cni biasa jer tempat dia..posing pun x byk tp ok la..pas2 kitorg balik semula kat tempat menginap...balik blik relax2 jap sementara tgu nak dinner plak...aku sebilik ngan k aisyah..art ngan k shanaz..aini ngan halimah...level aku ngan si limah sm..cuma art ngan k shanaz jer lain level...pas semayang maghrib semua dtg memeriahkan blik aku jap..almaklumlah view balconi blik aku kan paling cantik...peeewiiittt...


malam tu kitorg hanya ader 2 jer pilihan tempat nak mkn...dua2 mahal...alih2 kitorg kongsi jer...heehhehe...pas2 lepak2 kat tepi kolam..aini ckp nak tgk itik itam..tapi halimah betulkan..black swan okeh...hohoho....pas2 lepak2 kat swimming pool...sgt2 sonokkkk.....


Pagi isnin tu, awal2 lg si halimah col kat blik aku...dahla suker sgt menelefon..cam duk kat opis plak...asyik dia jer col...:)..pagi tu semua mkn sepuasnyer...almalumlah buffet kan...so layan zass la perut masing2 kan...eggggggkkkkk...alhamdulillah...


pas sauna semua balik blik masing2 utk kemas2 barang sebelum balik...kul 12.30pm pakcik yg hantar kitorg tu dah nak dtg amik...dlm perjalanan balik aku dah terlentok terus la jawabnyer...penat sgt...sedar2 dah nak smp kat times square...kitorg sempat lunch together kat mr.teppanyaki..dah kenyang semua membawa haluan masing2..aku cam biasala ngan k shanaz menunggu bus U81..smp umah dekat kul 5.30pm...pas2 ZZzzzz....


5/2 ni i'Allah kitorg akan ke genting plaksssss...kat sana nak pose lagi sakan...wink2..

4 comments:

mamawana said...

salam ziarah......

Bestnyer bercoti coti....

anisss said...

salam jenguk2...:)

erm..sajer nak enjoykan diri ni..by e way..thanks coz sudi jenguk my blog ni yer..

kotaklimasegi said...

bestnyer cuti kan...
akak plan gi pulau lak pasni..
tak dapat ikut gi genting kan..


kalau gi pulau mesti saya follow...
need some space for myself...

lets enjoy!!!

anisss said...

semestinyer best la art...hohoho...
pulau??erm cam ader dlm planning gak ni...kui3...

aper2 nanti i roger u k...wink2..