ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Monday, January 11, 2010

Bukit Gambang Water Park

Rasernyer holiday aku yg first dalam thn 2010 ni ialah ker bukit gambang water park...tempat ni br jer buka pertengahan thn lepas...tiket masuk pun murah...dlm 19.90 hengget jer..kira ok la..tempat2 main pun best kat c2..ala2 sunway lagoon gak...

maser aku pegi tu cuaca x der la cantik sgt..kejap ujan kejap panas n kejap2 redup....tapi dek kerana terlebih sakan ngalahkan bdk2 kecik, so layan zass jerla semua itu...hohoho...aku, k shanaz, mak, abg n madi pegi seketer...lehla merasa naik pesona baru madi...kih5...

yg paling best main gelongsor guna map tu...perghhhh...syok giler....aku siap lawan ngan madi..k shanaz dah x berani time tu...haha..maser main ala2 roller coaster dlm air tu aku naik pelampung ngan k shanaz...dia duk depan aku blakang..sebab dia lg ringan la dr aku ni..madi guna pelampung sorg....menjerit x hengat dunia aku ngan k shanaz...hahahaha...kalah mak lampir...pontianak gua musang pun kalo dengar leh surrender...huahuahuahua....

mak yg baik hati x wat aper2..just duk kat food court smbil jaga beg2 kitorg...abg aku plak pusing2 tgk org ramai....dah puas main semua, kitorg balik tp on e way nak blik kitorg singgah sg semuji jap coz nak mkn mknan yg dah bwk dr umah...nak mkn kat c2 tadi x leh bwk masuk mknan luar..so kena cr tempat yg leh berkelah la kejap...mak sempat masak mee goreng lagi sebelum pergi...ermmm yummmy...

aper2 pun aku sgt2 sonok pd hari itu...yeeehaaaaa....

No comments: