ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Monday, January 11, 2010

kazen's wed + blik kg

Rasernyer dah lamer tul aku x hapdate blog kesayangan aku ni...tul2 x der maser nak merapu..byk tul kejer yg nak urgent..tp biler tgk blog2 org lain..jelesnyer..sentiasa updated ngan citer2 baru...tapi aku..citer thn lepas lagi...:(

tp arini aku raser bertenaga semula nak update citer2 aku yg dah agak basi..tapi lantakla...ini blog aku kan..so suker atila....

Sehari selepas Christmas aku ngan mak telah menghadiri majlis kawin sepupu aku kat taman tinah, temerloh...majlis kawin dlm hujan...ermmm...seksa giler...berlecak semua rumput2..aku yg gatai bertumit tinggi ari2 pun abis kena lumpur2...br nak melawa ngan high heel...dah berselut bagai...

selamat pengantin baru jirhoh n arief

kesian kat pengantin lelaki coz terpaksa tunggu lama dlm hujan..aper punyer lembap la pengantin pompuan bersiap..kesian plak aku tgk...hahaha...tp dek kerana dah sah sbg suami isteri n lagi2 plak jd raja sehari ari 2, so muker pun senyum2 jerla si pengantin lelaki...

aper2 pun kak cni kak anis nak ucapkan selamat pengantin baru kat jirhoh n arief..semoga kekal hingga akhir hayat okeh....

esoknyer plak alang2 tlg antar mak aku blik mela, so kitorg sempat pegi majlis kenduri kawin anak tok penghulu kg 2..ramai giler org...dah macam majlis hari raya yg besar2an...nak makan pun x selesa..tp redah jerla....

No comments: