ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Tuesday, October 28, 2008

Muadzam Shah

Sabtu lepas(25/10/2008),aku ,za,mak n abg aku telah merajinkan diri ke muadzam shah utk menghadiri perkahwinan miyah..tp sebelum smp ke umah miyah kami pergi ke felda keratong 4 dulu..tp biler col nak tya jalan kat anak arwah pakcik aku tetiba dia ckp mak dia x der kt umah..so cancel jerla ke sana..kami melawat kubur arwah pak itam jer kat sana..
pastu kami pergi bertolak ke felda keratong 6..kat sini umah sepupu mak..lagipun diorg wat kenduri kawin ari isnin(27/10) tu tp time tu kitorg x dapat nak pergi..so singgah jerla wpun x sempat nak makan lauk kenduri..janji jmp mata..


Sampai umah miyah dah dekat kul 2.oopm..pengantin lelaki baru sampai masa tu..perut aku memang dah kelaparan tahap cipan..lantakla pengantin nak berarak ker aper..pas kasi hadiah kat miyah,kitorg terus ke meja mkn..pas mkn jer terus balik..lagipun ahad tu aku nak pergi open house makcik aku plak kat subang usj..dah la balik ari jer...penat sihhhhhhhh....isnin tu nak balik KL semula...xperla..janji aku leh hiburkan hati semua org n x terasa terkilan ngan saper2..

No comments: