ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Wednesday, September 17, 2014

Jom Pakai Lulur yang Paling Meletop KeBaboMM - Ovale BOdy Scrub + Bali Ratih

Assalamualaikum...

arini aku nak citer pasal lulur..actually dh lama aku nak citer..actually aku dah lama nak share pasal menda alah ni..actually aku mmg dah pakai since sebelum aku bertunang lagi..nampak x kat situ baper banyak actually aku..diz is becoz memenag terbukti keberkesannanya okeh..aku..mak aku..suami aku mmg dah pakai and memang dah nampak hasilnya..cuma suami aku ni manja dia banyak sikit..nak aku tolong sapukan..dan si isteri plak bukan rajin sgt nak melayan..so keberkesanan utk diri dia terbukti tp hanya utk sekali pakai jerla kan..hahahaha...

cam aku plak so so...sebab aku akan pakai time mood aku baik jer..time mood aku rajin...tp keberkesananya terbukti okeh..kulit aku mulus pulus..dats y amann suker pegang tangan aku...dalam keter ker..tgk tv ker..kat mana2 la..(tu baru tangan okeh...yg lain uols pk la sendiri..hahahaha)...memang kulit aku yg dah sedia lembut ni makin lembut okeh...aku bukan penggemar pakai losyen pun..tapi suker beli..sebab tak perempuan la kan kalo x der losyen kt umah...haha..tp serius aku mmg bukan hardly user of lotion..just light2 jer...tu pun sajer nak tgn bau wangi walau tangan aku mmg wangi sokmo (tgk kan kat situ..leh tau pangai aku camner..koya memanjang..hahaha...uols abaikan jerla k..)

okey dokey..kat sini i nak promote free la kat uols pasal lulur ratih ni..diyan yg kenalkan kat aku..diyan ni ex-classmate aku ms mba..orang indonesia..so uols leh paham sendiri la kan..org indon mmg sah2 ratu jamu..ratu lulur...sebelum aku kenal diyan mmg aku x eran and x kesior langsung nak cuba natang2 ni..tp biler diyan kasi test kat aku plus free aku try guna..brg free mmg cepatla kan..haha..first aku guna terus aku rs wowwwwww...semua daki2 aku ilang okeh..dan2 time tu nak tunang..maka rs lagi mau sental2 la kan..mau nampak cantik..plus aku ni mmg kedekut..so nak p spa tu mmg aku pikir 80 kali la..so biler ader yg lagi murah and leh guna berulang-ulang kali plus hasilnya mmg menakjubkan..mmg aku pakai terus la..

pastu x kan nak cantik sorg kan..aku suh mak aku pakai jgk..mak aku mmg sukerkan kecantikan..dats y umur dah 63 maintain muda..cam br nak masuk 50an..kiki..dan sah2 la biler mak aku pakai and dia rs best..maka diborongnya terus..x sempat aku nak promote kt kwn2 aku..mak aku jer sapu abis..ms tu diyan ks aku 7 bekas suh aku promote..mak aku pun dah selamat promote kt kawan2 dia..

so..uols x kan x mo kulit cantik kan..kurang skit jer dr kulit baby..kalo kulit baby tu nampak benor penipunyer kan..x kan x mo dgr biler org salam ngan uols cakap 'eee lembutnya kulit'...x ker raser kembang jer dada time tu..ms tu mesti malu2 ckp ' eh x derla..sama jer ngan kulit ngko'..padahal time tu bangga kan..giler ko x bangga..kulit lembut cam perdana menteri..eh..cam penah salam jer..haha..eh tp tangan tan sri khalil yaakob aku penah salam tau..ms tu aku sek menengah..mmg lembut uols..so kalo nak kulit lembut cam menteri2..meh la cuba lulur ni..gerenti uols puas hati okeh..puas hati plus plus..


meh aku tunjuk keberkesanan sebelum..semasa and selepas menngunakannya.. :)




 






harga dia tak mahal pun..dahla tak mahal..boleh pakai banyak kali...kalo yang jenis x berapa bz tu leh la pakai 3 kali semgu..yang malas cam aku ni 2 mgu sekali..kiki..tapi hasil memang walla..

kat bawah ni bermacam jenis perisa uols boleh pilih...semuanya wangi2 sampai kentut pun bau wangi..hahahhaa ;p























harga seperti di bawah:

Scrub ada 2 jenis : Ovale dan Bali Ratih
Body Lotion: Bali Ratih
Body Butter : Bali Ratih
Body Mist: Bali Ratih
 
 
HARGA SATUAN (NORMAL PRICE)

Bali Ratih Body Scrub RM 28
Ovale Body Scrub RM 25
Bali Ratih Body Lotion RM 27
Bali Ratih Body Butter RM 32
Bali Ratih Body Mist RM 32
 
Tambah Postage RM6(WM) RM8(EM)
 
 
HARGA SATUAN (NORMAL PRICE)

Bali Ratih Body Scrub RM 28
Ovale Body Scrub RM 25
Bali Ratih Body Lotion RM 27
Bali Ratih Body Butter RM 32
Bali Ratih Body Mist RM 32

Tambah Postage RM6(WM) RM8(EM)
 
 
Bank in ke:
Maybank 156141337840 Khairuamisah Mat Said
Cimb       7014408174 Khairuamisah Mat Said

after selesai wat payment, sila:
snap picture/screen shot slip/transaction dan seterusnya
Whatsapp/Wechat/SMS ke 0129579692 anis(it's me! :) )


 
 
Apa beza Bali Ratih Body Scrub dengan Ovale, kenapa Bali Ratih lebih mahal

Cost of production
Ovale di buat oleh kilang besar di Indonesia, cost of production lebih rendah. Sehingga cos untuk jual kita boleh kawtim untuk turunkan.
Bali Ratih, dibuat oleh home made. Sehingga cost of production dari kilang tak boleh nego.

 
Aroma
Ovale memiliki aroma SPA yang kuat. Buka je bekas, satu rumah bau SPA. 
Some people sangat suka, some people cakap bau kuat sangat jadi pening. Milk, Sengkuang, Boreh, Chocolate wangi dia sama...

Pilihan Aroma:
Boreh untuk melancarkan peredaran darah, memecah lemak degil, dan menghangatkan badan.
Milk dan Sengkuang: Whitening
Coconut Honey: Extra minyak kelapa darauntuk kulit yang sangat kering dan sensitive
Kopi dan Chocolate: Untuk anti cellulite dan mengurangkan stretchmark. Bagus untuk kakak-kakak yg start pregnant, dan yang tengah diet... agar kulit tak pecah

Bali Ratih, wangi dia lembut. Fresh je... Aroma dia sebijik dengan flavour.
Example: Kopi pun wangi kopi, Chocolate sebijik wangi toblerone.

Whitening:
White Rose, Milk, Mango, Coffee

Anti Cellulite dan Anti Stretch Mark:
Kopi, Chocolate

Deep Moisturizer dan Sensitive Skin:
Avocado, Olive, Green Tea

Vit C:
Cherry, Strawberry, Apple

Just Wangi-Wangi:
White Musk


 
Ketahanan
Ovale: Boleh disimpan kat luar ruangan, tahan sampai 1 tahun tanpa perlu tempat penyimpanan khas. Traditional Spa oil yang terkandung dalam Ovale body scrub adalah natural anti bacterial. Sehingga product tahan lama semula jadi.

Bali Ratih:
Bali ratih hanya bertahan 2 minggu kat luar ruangan.
Seeloknya disimpan dalam peti sejuk agar produk boleh bertahan up to 1 tahun.
Jika akan dipakai kembali, biarkan produk stay sampai suhu ruangan.... baru dipakai kembali.



PROMOTION:

Ovale Body Scrub RM 22 each, buy 2 Free Postage
Bali Ratih Body Scrub 2 x Scrub for RM 50, free postage
Bali Ratih Body Scrub + 1 Bali Ratih Body Lotion : RM 50 include postage
Bali Ratih Body Scrub pakej Duo (1 x Scrub, 1 x Body Butter) RM 55, free postage
Buy 2 Ovale Body Scrub dengan harga RM22 setiap satu + FREE postage















cepat uols..jangan tunggu lagi..kulit berdaki..anda yang rugi...hehehehe





jangan jeles tgk wajah weols okeh...

wajah yg mulus : guna SF BEAUTY or TAZ BEAUTY
kulit yg mulus : guna OVALE BODY SCRUB or BALI RATIH SCRUB



walaupun makin gemok..yg pasti kulit makin gebu gebas...hati pun berbunga riang...laaalalallaaa...moh kiter kekal sihat dan cantik bersama...:)


saya dan suami saya..sweet kan kitorg :)
mulus kan..mulus kan..hahaha (perasan!)


tiga beranak pengguna setia Ovale Body Scrub / Bali Ratih :)...comelkan weols...hahahhaa



 

No comments: