ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Monday, March 4, 2013

Assignment oh assignment..musibah oh musibah

Assalamualaikum..

keluhan di pagi senin..

sabtu aritu dapat penyakit kat diri..:(..tapi semakin pulih sebab dah jmp doktor...

ahad plak dpt penyakit kat keter aku..:( abis dh jadi penyakit sopak..kena langgar..ingat kena langgar manja2 jer sebab bunyi pun slow..nak tunggu org yg melanggar x sempat..coz pas keter aku jalan..lampu merah..so keter dia stop..aku nak tunggu tepi jalan..keter2 lain tgh laju.. aku plak tgh rushing nak p utm ader discussion group..huhuhu..x per..kalo ko baik..musibah x melanda org yg melanggar..kalo ko mmg jahat budak jahat..satu hari keter kau pun akan kena camner keter aku ko sondol okeh!huh!!(mulut jahat melanda..:))

biler smp kat utm cpt2 tgk p blakang tgk keadaan yg dilanggar ...rs nak nangis..sakit hati..kesian..tapiiiiiiiiii...malas nak pk...nak biar jer dia camtu..ala2 antik skit kan...perkataan antik kalo bebudak kecik sebut dah ke arah cantik kan..hahahaha....

assignment nak kena submit diz week ader 3..dua group..satu individual..amekawww..nak amik master sgt kan...tanggung seniri..mood skrg kembali on off..tenkiyu kepada yg memahami..yang x memahami..aku lgi malas nak paham ekau..nyahhhh dari hidupku..huh!

my snowwhite...walaupun rupamu dah kureng dan dah x der ruper snowwhite....tapi i syg u lebih tau..sebab kerana dirimu cukup berharga utk aku kemana-mana..muahh!!

No comments: