ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Saturday, December 10, 2011

kenduri along anak kak ju

smbil2 layan hindustan dil kya kare..terajin plak nak update blog...actually citer ni patutnyer before entry cameron..tapi aper la sgt kan..janji ader raser nak nulis...kannssss..;p

kenduri ni kat kompleks sukan bandar tun razak..yg kak ju jemput pun yg pilih2 je..dlm kad ada nama aku,mak n kak shanaz..tapi kak shanaz dah x duk kl..so aku dtg ngan mak jerla..kitorg smp awal so lauk pauk memnag masih segar bugar lagi la kan..makan dengan nikmat skali..hahaha..

anak kak ju ni aku panggil along..kira dah biasa jugak la ngan aku..dia kawin ngan navy yg berpangkat kapten..dats y la berarak di bawah pedang yer..aku usha2 gak kot2 ader yg ensem..tapi malangnya nan ado..kakakaka...poyos di situ...x der la main2 jer..kalo leh x nak ngan kepala T kat depan ni..dah byk pengalaman kan..semuanya gagal..huh!x besttt!tetttttttttttttt..hahaha..;p

berjumper ngan kakak2 kat opis lama macam dapat jumper ngan org2 yg aku sgt rindu..cara pelukan diorg kat aku sgt touching..dan aku dpt rasa okeh!!time tu baru kutahu yg diorg sangat2 syg kat aku..terasa dihargai..weeeeeee...love them so much!!muahh!!


ayam merah..daging goreng kicap..sayur nangka..sotong..nyum3..
kembang tul muker aku..huhuhu..;p

along tgh berdebar menunggu abg kesayangan..eh silap hubby kesayangan..hehehe
jgn mandai2 ckp aku gemok okeh..along ni memang tersangat kurus..so no choice la kan kalo duk sebelah aku...hahahaha..time ni tgn along sgt sejuk..nervous la tu..hehe

with kak norli, kak fadilah,kak aper ntah(x tau nama coz selalu jumper kak surau jer..)
bersama kakak2 yg sporting..:)
weeeeeeeeeee
kak biza..kak norli..kak fadilah..sentiasa mengambil tau perkembangan aku thru facebook..sayang akak2!!muah!

moh layan gambar pengantin plaksss...bwh pedang youuu...kelasss...tapi bg aku biasa jer..nyakitkan hati lagi ader..kakakkakaa...teremo plakss...hahahha...:)



ni dah nak balik..kak ju yg pakai tudung kaler kuning tu..yg sebelah aku kak juli..x puas plak aku gaduh ngan kak juli aritu...hahaha
amik gbr kat bunga2 cinta..au wuuuuuu....:)
with baby boy wafiq..anak kak nora..
with kak norli n wafiq...sgt kembang wajahku..adehhh..


lalalalalalalaaaaa...pasni nak upload n3 ombak rindu plakss..mesti ramai nyampah nanti..hahaha...phewwww..;p

No comments: