ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Friday, February 19, 2010

kenduri kawen kat jengka 10

cuti raya cina baru ni aku x sempat pun nak rilex panjang kat umah...4 ari cuti memang full..3 ari berturut2 aku ke majlis kawin sepupu aku..sampai majlis antar menantu...huh!penat2..selasa tu ingat leh la nak jalan2 ker aper ker tp suami makcik aku yg kejer kt petronas plak meninggal akibat lemas di pantai...2 la kalo dah smp ajal tu x kira terer berenang ke x..lemas gak...innalillah...next week aku balik jengka lagi sebab ct 3 ari plus maulud nabi..yuuhuuu...

13 comments:

izanpyus said...

wahai kekandaku sayang...aku sudah jemu melihat dikau pergi kenduri orang lain kawen..bilakah giliranmu wahai kekandaku...HAHAHHAHA!

anis's said...

wahai adindaku..jikalau adinda sudah jemu melihat kekanda pegi ke kenduri kendara..aper tah lagi kekanda adinda..penat matamu memandang, teramatla penat diri kekandamu menjawab soalan ya adinda..tapi aper kan daya..putera idaman hati belum muncul2 menghantar dulang pinangan lagi...so kekanda hanya menunggu dlm ketidak sabaran la ni...hahahhaa...

izanpyus said...

owh kekanda..sesungguhnya hantaran yg kekanda syaratkan begitu susah utk dipenuhi...hati kera,hati landak,hati kutu...air longkang 7 baldi,jambatan rambut dari jengka ke tempat kerja..haaih..susah2...

anis's said...

hahahhahahhahhaa...

aper la sgt dengan hati kera,hati landak,hati kutu,air longkang 7 baldi tu adinda..semuanyer leh dapat kat maner2...tanpa bayaran pun leh dapat kalo berusaha..jambatan rambut tu kekanda x letak syarat wajib pun adindaku..

tapi dah pihak sana nak mencuba juga..so kita jgnla membantah kan..awl2 jgn tunjuk baik..serahkan segalanya kepada pihak lelaki..

sesungguhnya kekandamu ni dah x sabar nak hdp berteman di dlm taman yg indah ciptaan yg Maha Esa ni...

izanpyus said...

mengong arr kita nie hahaha...tak lama lagi dh tu...dah terbau2 nasi minyak hitam hehehehe

anis's said...

nasi minyak hitam tu camner yer???

Anonymous said...

hahah...lucu la korang nih...takpe izan...kita tunggu je nnt...
nasi minyak hitam tu aku raser senang je...sebelum org nak service kete snowhite mu, jgn biarkan dorang buang minyak hitam tersebut....mu amik dan simpan utk dijadikan menu nnt...
pisssssss.....

anis's said...

yer la ko za...pandai ek..erm k gak 2..agak2 sebelum kawin dapat byk x minyak itam tu nanti ek??kih5...

izanpyus said...

tere arr kak za..mmg itu la ns minyak hitam tu...hihihi

kak anis,mintak minyak hitam laki akak gak hihi

anis's said...

ok2..tarak hal...semua minyak akak mintak nanti...hahahhaa...

izanpyus said...

hihi..minyak lintah kasi simpan je kak...utk akak gak hahaha

anis's said...

ala akak x nakla minyak lintah..nak minyak ori...kah4...oit3..dah merapu ni...korang x per ar..dah kawin...ish3..merosakkan pemikiran anak dara ni...

izanpyus said...

ceh..dara.com la tu kunun haha...xpe...teori je nih...