ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Tuesday, February 9, 2010

Go Go Genting

Jumaat lepas, aku,aini,halimah ngan k shanaz skali lagi mengenjoykan diri masing ke genting highlands plak...yuuhuuuuuuuu...sgt2 sonok....asalnyer kitorg naik bus chartered dr kl sentral kul 9.00am..tapi dek kerana kelewatan aku ngan k shanaz, so terpaksa gamble ngan bus genting yg kat pekeliling la jawabnyer...burn sesajer duit pergi...nasib tambang bus cuma rm6.60 jer..kira x perit sgt la kan...kui4...


Dalam bus aku ngan k shanaz curi2 makan...dahla duk seat blakang skali..dah mcm naik kuda...explorace tul...tp x per..2 semua pengalaman kan...habis gak nasi lemak sebungkus aku bantai dlm duk curi2 mkn tu..thanks halimah coz sudi belikan aku nasi lemak ngan air kotak milo....kenyang gak perut aku...
Sampai atas tu dah kul 11.30am...mula2 kitorg survey2 dulu...first game kitorg main kapal yg sepatutnyer bdk2 sekolah rendah jer la main..tp sajer jer kan nak sonok2...pas2 main kerusi terbang...pas2 main jer la aper2 yg raser nak main...agak2 perut dah lapar kitorg makan kat aper ntah nama restoran tu...makanan paling murah harag rm9.90..campur air n tax jadilah rm14.85...selamat la duit...:)









Ktorg betolak balik naik cable car dlm kul 6.30pm...tepat kul 8.30pm bus kitorg smp...smp umah dalam kul 10.00pm...penat memang penat tp aku x leh layan penat sgt sebab esoknyer zue dah ajak aku teman dia round2 kl...huh...




No comments: