ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Wednesday, January 28, 2009

Ladang Sawit

Raya cina baru ni aku sempat pergi ladang...aku p naik motor ngan mak..aku raser cam baru pandai naik motor jer biler masuk jalan ladang..kejap2 motor mampus..ish3..seksa tul..abis lenguh2 seluruh badan...tapi best gak..hehe..

Maser smp ader org tgh cok buah..buah pun nampak cam banyak..alhamdulillah..rezeki..lembu2 pun byk tp bukan hak keluarga aku tp org lain..dah lama gak aku x p ladang..asyik x sempat jer biler balik..balik kali ni biler mak ajak p ladang aku terus nak p..tp balik jer dr ladang aku tdo x ingat dunia..haha..penat punya pasal..

10 comments:

arfahadnan said...

mmg seloksssssss bergambar ler akak ni...
gi ladang sawit pun bwk camera..

ish..ish..ish...

Xianaz said...

tu nasib bawak camera...kot bawak web cam...abih dia teropong sekor2 lembu kat situ...leh buat video clip faizal tahir yg baru..."kau tercipta utk ku"..kih kih kih..

anis's said...

haha..biasala..ladang rezeki tu...heehehe..jgn ler jeles yer kawan2..

video klip dah wat la cuma x publish jer lagi..takut akak mati katak..hahahhaa...

razor said...

video clip?

dulu
huda ~ sayang2

sekarang
hudoh ~ sayang sawit

ok?

lalalal

anis's said...

setan ko ali..cisssss...

razor said...

aku rasa asal2 nama aku ali setan tu sbb sumpahan ko la...


cuba cakap warak ko ali..

hmm hhmm

*siap angkat2 kening. lalala

anis's said...

ko memang setan..asyik x puas hati jer kat aku dr dulu..tah aper2..macam bagussssss...

razor said...

wei...agak2 la ckp aku mcm bagus.


ko yg x puas ati ngan aku ok!

mentang2 la aku tampan.


lalala

anis's said...

eeeeeeee...tampan ker...ya Allah...salah benua ker ni..adusssss...

razor said...

ulamak sering di cerca!


lalala