ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Thursday, November 20, 2008

dua puluh sebelas

arini barula aku bernafas semula..balik jer dr cuti byk tul kejer..tapi nasib la dah settle..time balik ari 2 kg aku ader wat program anak angkat..pelajar2 dr kolej Ikip kuantan..mak aku dapat 2 org..erm,umah aku memang x pernah miss ngan program2 camni..mak plak jenis x kisah..aku cuti 4 ari dan selama itulah aku duk umah jer..tdo2 dan tdo..haha..baru puas wat taik mata..bukan senang nak dapat tdo dlm suasana yg nyaman camni...zzzz..

ni la mak aku..makteh sharifah..hehe..

kat balairaya..tgk persembahan anak2 angkat

fairos..mak..fathi..

bergambar kt beranda umah sebelum balik KL..sempat ajer..

rumahku..syurgaku..

sabtu ni aku join officemate aku p sg. chiling kat kuala kubu baru...kitorg nak melawan arus..eee x sabarnyerrr...mintak2 x hujan time tu wpun kitorg dah tau skrg ni musim hujan..tp yg pasti enjoyyyyyy...i'Allah...

5 comments:

kotaklimasegi said...

kire dh semangat balik ler ni..
cantiknyer umah kak anis...
biler ler nak gi jumpa mak teh ni..
wink..wink..

anisss said...

erm...tp otak ni pk nak jenjalan jer la..x puas lagi bercuti..hehe..

RY said...

patut la balik, anak angkat mak teh tu lelaki..

hmm...

patutla tdo je keje..nak ngusha anak angkat mak teh..

hmmm...

muahahaha..sape marah, jadi gemuk!

anisss said...

palotak ko berjambul la ali..x der maknanya..aku memang annual leave la..nak abiskan cuti..2 pun ader lagi 7 ari utk di carry forwardkan ke next year..

cehhhh...

we namanyer cuti..tdo jerla..rehatkan minda..

cisss....

aku bukan cam ko cepat marah..aku kan seorg yg cool...hahahaa...ala kalo gemuk pun ko sibuk aper..cehh..

kotaklimasegi said...

kak anis ngan abg ali...
gaduh ler kamu situ..
pantang jumpa..