ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Wednesday, February 23, 2011

maLis CorNer

Balik kejer smlm aku smp umah dlm kul 6.20pm cam2 la...smp2 umah terus masukkan kain dalam machine...kasi putar semua...baldi dah penuh kan..kenala cuci...pas mandi semayang maghrib sidai kain semua...aku bertolak ke wangsa maju...pegi umah arfah..amik arfah pas2 lepak kat Malis Corner...tempat yg glamer ngan char kuey teow yg sgt2 sedap plus org yg sgt2 ramai...beratur beb...mlm td arfah banjer aku coz dia br dpt bonus chinese new year ari 2..dah jenjalan ke bandung sakan dah minah tu last week...segala udang..kerang semua aku transfer kt pinggan art...allergic punyer pasal...

dlm kul 10 kitorg dah balik...umah aku ngan umah arfah dah dekat jer skrg...so pasni lehla lepak2 lagi...ngeeeeeeee.....smp umah terus telan ubat gatal...alhamdulillah muker aku x membengkak...hehehe...
ok today i'm fasting again...tolak arini tg lg 7...i'Allah...

pagi2 ni cam tak beezee la plak...aku br nak rajin update template letterhead..tp space dah x der...nama2 lawyer yg dah benti tu nak jer aku delete...tp kak juli ckp x leh lg sebab diorg2 semua tu consider cuti lagi...so what to do???aku ikut arahan jer...jgn nak marah kat aku kalo letterhead x update ek...;p

nampak menarik kan char kuey teow dia...so so yummy wa ckp lu...ni pinggan besar..5 hengget..yg kecik 4.50..yg lg besar 6 hengget....


art tgh menarik nafas lapar..haha




No comments: